Adequaat

Adequaat

-

Administratiekantoor

Contact

Maak kennis met Adequaat

Oostzaan Zelfstandig Professional

Voortgekomen uit een hobby heb ik in januari 1998 Adequaat Administratiekantoor opgericht. Ik werkte toen al meer dan 14 jaar in de financiële wereld. Ik richt mij voornamelijk op het kleinbedrijf, V.O.F. en eenmanszaken. Verwerking van de administratie van B.V.'s verzorg ik ook. Starters die door mij zijn ondersteund bij het opzetten van hun bedrijf vormen heden ten dage nog steeds een substantieel onderdeel van mijn kantoor, alsmede een groot aantal particulieren die door mij de jaarlijkse fiscale aangifte laten verzorgen. Mijn betrokkenheid bij iedere klant, klein of groot, alsmede mijn toegankelijkheid zorgt er voor dat mijn klantenkring nog immer groeit, zelfs zonder enige vorm van reclame. Mijn kantoor werkt met Basecone en Twinfield maar ik merk dat de betrokken ondernemer/zzp'er vaker de wens aangeeft een groot deel van de administratie zelf te willen verwerken. Moneybird is daar uitermate geschikt voor door de prijs/kwaliteit verhouding en doordat er een gratis koppeling is met de adviseur kan de adviseur op afstand de vinger aan de pols houden en zorgen voor een juiste en adequate verwerking van de administratie en fiscale aangiften


Diensten
In huis
  • Allround mkb boekhouder
  • Invoer boekhouding
  • Salarisadministratie
  • Jaarrekening
  • Btw aangifte
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Schenk- & erfrecht
  • Startersbegeleiding
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Financiering advies

Prijsstelling
  • Gemiddelde prijs: €56.00
  • Afrekenen op basis van uren
Organisatie

De adviseurs

  • Dinie Verkerk
    Dinie Verkerk -
    Eigenaar Administratiekantoor
    Adequaat
    Oostzaan
    24 Jaren
    Zelfstandig Professional
    HBO