Office Support Opperdoes

Office Support Opperdoes

5.0 Sterren

Virtual Assistant

Contact

Maak kennis met Office Support Opperdoes

Opperdoes Zelfstandig Professional

Als Virtual Assistant ondersteun ik ZZP-ers en kleine ondernemers bij hun financiële administratie. Taken als facturatie, bonnen invoeren, offertes maken, betalingen en banktransacties neem ik online over. Ook begeleiding bij de BTW aangifte is mogelijk.
Bij verschillende ZZP-ers in mijn omgeving zie ik hoe veel tijd zij kwijt zijn aan administratie. Ze hebben het ontzettend druk met hun onderneming en hebben geen tijd voor al het "papierwerk". Vaak vinden ze het ook niet leuk, wordt het uitgesteld en duurt het vervolgens onnodig lang om alles bij te werken.

Ik word juist blij van het op orde brengen van de administratie en de cijfertjes. Helemaal als dit digitaal kan en alle mogelijkheden die dit met zich mee brengt. Je boekhouding digitaal bijhouden geeft zoveel voordelen. Altijd en overal overzicht over je financiën en alles met één druk op de knop naar de boekhouder of de Belastingdienst.
Hulp nodig? Ik help je er graag bij!


Diensten
In huis
  • Invoer boekhouding
  • Btw aangifte
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Web koppelingen
  • Software inrichting administratie

Prijsstelling
  • Gemiddelde prijs: €45.00
  • Gemiddeld uurtarief
Organisatie

De Experts

  • Annemarie Jonker

    Annemarie Jonker

    Virtual Assistant

    Ik ben Annemarie en ik ben werkzaam als Virtual Assistant, waarbij ik ZZP-ers en kleine ondernemers ondersteun met de financiële administratie, online, vanuit mijn eigen thuiskantoor of (indien gewenst) op locatie. In februari 2019 ben ik de administratie van mijn man over gaan nemen. Hij is zzp-er in de bouw en de administratie kostte hem veel tijd. Met de aanschaf van een online boekhoudprogramma ontnam ik hem veel werk en ik vond het enorm leuk om te doen. Langzaam ontstond het idee dat ik dit wellicht ook voor andere ondernemers kon overnemen. Vanuit mijn opleiding werd ik geattendeerd op het programma Moneybird en dit beviel zo goed, dat ik me hier verder op ben gaan richten. Naast mijn parttime werk in loondienst ben ik nu mijn bedrijf als Virtual Assistant aan het opbouwen, gericht op de financiële administratie in Moneybird !

Recensies

1 recensie

Alle recensies zijn van geverifieerde (ex-)klanten van Office Support Opperdoes
Vakkennis 4.0
Uitleg 5.0
Verplaatsen in mijn situatie 5.0
Afspraken nakomen 5.0
Prijs-/kwaliteit verhouding 5.0
Transparante werk/kosten 5.0

  • Arjan Bax · BaxProductions · 20-01-2021 · Review voor Annemarie Jonker 5.0

    Het was een fijne samenwerking met Annemarie van Office Support Opperdoes. Via de Moneybird heb ik contact gezocht met Annemarie en kreeg ik dezelfde avond via de e-mail een reactie. Na een telefonisch kennismakingsgesprek hebben we een afspraak ingepland om via de Skype de administratie op orde te krijgen. Voordat wij de Skype afspraak hadden, had Annemarie zich goed voorbereid. Door haar voorbereiding kon zij snel en vakkundig haar feedback overbrengen. Ik had een aantal vragen met betrekking tot facturen naar het buitenland versturen. Hier wist Annemarie niet direct antwoord op te geven. Zij ging dit bij haar bronnen na en kwam een aantal dagen later bij mij terug met verder informatie. Ik kan Annemarie zeker aanraden als virtual assistent!