MCP Finance B.V.

MCP Finance B.V.

- Sterren

Administratiekantoor

Contact

Maak kennis met MCP Finance B.V.

Velddriel < 10 co-workers

Hoi!
Ik ben Thimo , ik ben 24 jaar oud, woonachtig in de regio Zaltbommel en nu al een redelijke tijd werkzaam als zelfstandig administrateur / boekhouder. Mijn hobby’s zijn (naast mijn werk) paddelen, golfen en uitgaan daarnaast vind ik het ook erg leuk om aanwezig te zijn bij de voetbalwedstrijden van mijn vrienden.
Ik ben een rustig persoon dat erg leergierig is en een (Boekhoudkundige) uitdaging niet uit de weg gaat. Mijn werk is nauwkeurig en ik kan mij goed focussen op vraagstukken.
Daarnaast vind ik het erg leuk om gevraagd (of ongevraagd) advies te geven over waarnemingen die ik doe op cijfers.
Voordat ik begon met werken heb ik eerst mijn MBO4 bedrijfsadministrateurs opleiding aan het Koning Willem 1 College in ‘s- Hertogenbosch gedaan en daarna ben ik doorgegaan naar het HBO om de opleiding Finance & Control aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven te volgen.
Tijdens mijn studie heb ik altijd als administrateur gewerkt en heb ik in die tijd enorm veel ervaring opgedaan en ben ik enorm gegroeid in alle werkzaamheden die bij deze functie horen.
Sinds kort werk ik niet meer als ZZP'er maar ondersteun ik vanuit mijn eigen administratiekantoor samen met mijn collega's dagelijks klanten met vragen over hun administraties. Vaak zijn dit hele gebruikelijke vragen (voor mij) en kunnen we de klant al snel van een antwoord voorzien.
Mijn specialiteiten zijn op dit moment het volledig uit handen nemen van financiële administraties van ZZP’ers. Denk hierbij aan het boeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen maken, het verwerken van de bankmutaties, De activa mutaties maken en de daarbij behorende boekingen zoals afschrijvingen en desinvesteringen, Het debiteuren- en crediteurenbeheer. Het voeren van één salarisadministratie, BTW aangifte, ICP aangifte, IB aangifte en/of VPB aangifte en de maandrapportage rapporteren aan de zelfstandige. Ook zorgen wij ervoor dat u uw boekhoudpakket zo optimaal mogelijk kan gebruiken door bijvoorbeeld automatische koppelingen toe te voegen tussen uw facturatiesysteem of uw bankrekening zodat transacties automatisch in het boekhoudsysteem komen en de verwerking van deze gegevens makkelijker wordt. Daarnaast is het ook altijd mogelijk om een van deze aspecten los van elkaar te laten uitvoeren door mij. Voor elke vraag hebben wij een passende oplossing.
Door de groei van ons kantoor worden de werkzaamheden voor ons steeds uitgebreider waardoor wij steeds meer klanten kunnen plezieren met onze werkzaamheden. Mocht het zo zijn dat wij binnen ons kantoor uw werkzaamheden toch niet kunnen oppakken dan zullen wij binnen ons netwerk altijd een passende oplossing voor u vinden.
Als boekhouder neem ik graag ondernemers hun zaken uit handen door de volledige boekhouding of alleen de belastingaangiftes te doen. Ook maak ik genoeg tijd voor u vrij en geef ik u een eerlijk en passend advies. Daarnaast bied ik ook ondersteuning aan binnen uw bedrijf doormiddel van interim opdrachten van functies die gericht zijn op de Finance branche.
Heeft u interesse gekregen in een vrijblijvend intake gesprek?
Neem dan contact op via de mail info@financieelregelen.nl of bel naar 085-0181413 en dan maken we zo snel mogelijk een afspraak u!


Diensten
In huis
  • Allround mkb boekhouder
  • Invoer boekhouding
  • Interim management
  • Salarisadministratie
  • Jaarrekening
  • Btw aangifte
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Startersbegeleiding
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Bedrijfseconomisch advies
  • Web koppelingen
  • Software inrichting administratie
Door derden
  • Accountantsverklaringen - samenstel
  • Accountantsverklaringen - controle
  • Subsidie advies
  • Financiering advies
  • Pensioen advies
  • Juridisch advies
  • Bedrijfsoverdracht

Prijsstelling
  • Prijs range: €40.00 tot €90.00
  • Afrekenen op basis van uren
  • Afrekenen op basis van abonnementen
  • Gemiddeld uurtarief
  • Afrekenen op basis van vaste prijs
Organisatie

De Experts

  • Thimo Pitlo

    Thimo Pitlo

    Boekhouder

    Hoi! Ik ben Thimo , ik ben 24 jaar oud, woonachtig in de regio Zaltbommel en nu al een redelijke tijd werkzaam als zelfstandig administrateur / boekhouder. Mijn hobby’s zijn (naast mijn werk) paddelen, golfen en uitgaan daarnaast vind ik het ook erg leuk om aanwezig te zijn bij de voetbalwedstrijden van mijn vrienden. Ik ben een rustig persoon dat erg leergierig is en een (Boekhoudkundige) uitdaging niet uit de weg gaat. Mijn werk is nauwkeurig en ik kan mij goed focussen op vraagstukken. Daarnaast vind ik het erg leuk om gevraagd (of ongevraagd) advies te geven over waarnemingen die ik doe op cijfers. Voordat ik begon met werken heb ik eerst mijn MBO4 bedrijfsadministrateurs opleiding aan het Koning Willem 1 College in ‘s- Hertogenbosch gedaan en daarna ben ik doorgegaan naar het HBO om de opleiding Finance & Control aan de Fontys Hogeschool in Eindhoven te volgen. Tijdens mijn studie heb ik altijd als administrateur gewerkt en heb ik in die tijd enorm veel ervaring opgedaan en ben ik enorm gegroeid in alle werkzaamheden die bij deze functie horen. Sinds kort werk ik niet meer als ZZP'er maar ondersteun ik vanuit mijn eigen administratiekantoor samen met mijn collega's dagelijks klanten met vragen over hun administraties. Vaak zijn dit hele gebruikelijke vragen (voor mij) en kunnen we de klant al snel van een antwoord voorzien. Mijn specialiteiten zijn op dit moment het volledig uit handen nemen van financiële administraties van ZZP’ers. Denk hierbij aan het boeken van inkoopfacturen, verkoopfacturen maken, het verwerken van de bankmutaties, De activa mutaties maken en de daarbij behorende boekingen zoals afschrijvingen en desinvesteringen, Het debiteuren- en crediteurenbeheer. Het voeren van één salarisadministratie, BTW aangifte, ICP aangifte, IB aangifte en/of VPB aangifte en de maandrapportage rapporteren aan de zelfstandige. Ook zorgen wij ervoor dat u uw boekhoudpakket zo optimaal mogelijk kan gebruiken door bijvoorbeeld automatische koppelingen toe te voegen tussen uw facturatiesysteem of uw bankrekening zodat transacties automatisch in het boekhoudsysteem komen en de verwerking van deze gegevens makkelijker wordt. Daarnaast is het ook altijd mogelijk om een van deze aspecten los van elkaar te laten uitvoeren door mij. Voor elke vraag hebben wij een passende oplossing. Door de groei van ons kantoor worden de werkzaamheden voor ons steeds uitgebreider waardoor wij steeds meer klanten kunnen plezieren met onze werkzaamheden. Mocht het zo zijn dat wij binnen ons kantoor uw werkzaamheden toch niet kunnen oppakken dan zullen wij binnen ons netwerk altijd een passende oplossing voor u vinden. Als boekhouder neem ik graag ondernemers hun zaken uit handen door de volledige boekhouding of alleen de belastingaangiftes te doen. Ook maak ik genoeg tijd voor u vrij en geef ik u een eerlijk en passend advies. Daarnaast bied ik ook ondersteuning aan binnen uw bedrijf doormiddel van interim opdrachten van functies die gericht zijn op de Finance branche. Heeft u interesse gekregen in een vrijblijvend intake gesprek? Neem dan contact op via de mail info@financieelregelen.nl of bel naar 085-0181413 en dan maken we zo snel mogelijk een afspraak u!

Recensies

MCP Finance B.V. heeft nog geen reviews