A & AK KAISER administraties BV

A & AK KAISER administraties BV

- Sterren

Administratiekantoor

  • < 10 co-workers
  • Delft

A & AK KAISER administraties is sinds 1 mei 1997 een kleinschalig professioneel administratiekantoor gevestigd in Delft. Wij richten ons vooral op het Midden- en Kleinbedrijf, zoals de eenmanszaak, de Vennootschap onder Firma (VOF) en de kleine Besloten Vennootschap (BV). Daarnaast verzorgen wij ook de administratie en belastingaangiften voor particulieren.
Persoonlijk betrokken, ervaren en to-the-point zijn belangrijke kenmerken van ons kantoor. Wij gaan daarbij uit van een persoonlijke benadering. U krijgt te maken met één administrateur die als aanspreekpunt fungeert. Op deze manier bent u verzekerd van een grote betrokkenheid en de mogelijkheid om een vertrouwensrelatie op te bouwen. Onze cliënten verdienen hun geld veelal tussen 9 en 5 uur. Daarom zijn wij ook buiten deze tijden bereikbaar voor vragen en advies. Met A & AK KAISER administraties bent u in ieder geval verzekerd van een goed verzorgde administratie
(voorkeur online, maar is niet verplicht) en op tijd ingediende belastingaangiften. Tegen een tarief dat afgestemd is op de kleine zelfstandige.

De Experts

Robert Kaiser

Robert Kaiser

Boekhouder

Robert Kaiser, eigenaar van een kleinschalig professioneel kantoor in Delft. Persoonlijke begeleiding, ondersteuning en duidelijk advies is wat wij nastreven. Wij maken een duidelijk transparante afspraak met de klant wat men zelf wilt doen en wat men aan ons wilt overlaten en dat tegen een vooraf vastgestelde prijs. Onze medewerkster Mary Huizer-de Wit is onze 2e specialist in Moneybird.

Recensies

Alle recensies zijn van geverifieerde (ex-)klanten van A & AK KAISER administraties BV


Werk je met A & AK KAISER administraties BV samen?

Schrijf dan een review zodat de beoordeling up-to-date is!

Beoordelen

A & AK KAISER administraties BV heeft nog geen reviews