Maak kennis met Thom Stam
Enerzijds heb ik gezien hoe lastig ondernemers het soms vinden om om te gaan met de administratieve verplichtingen die komen kijken bij het ondernemen. De frustratie omdat je er niet omheen kan. Die energie zou gericht moeten worden op dat waarom de ondernemer is gaan ondernemen. Zij volgen hun passie en ik de mijne.
Daarnaast wil ik (zeker voor de zzp’ers) persoonlijk en benaderbaar zijn als boekhouder. Natuurlijk zegt iedereen dat, echter nog vaak genoeg lopen zzp’ers tegen het probleem aan dat ze door administratiekantoren als nummertje behandeld worden of als een last omdat ze te klein zijn. Zij moeten vaak in hun eentje maar ondervinden hoe het werkt en kunnen daarbij alle hulp (gevraagd en ongevraagd) gebruiken.
Automatisering, in de cloud werken gaat steeds verder, dat betekent dat de focus van administratiekantoren steeds meer verschuift. Het verwerken van administratie of btw-aangiftes doe je straks met 1 druk op de knop dus dien je je op een andere manier te onderscheiden. Ik zie dat onderscheid in advies geven, inzicht creëren door relevante stuurinformatie enzovoorts. Ook zal dit gevolgen hebben voor de regeldruk van de Belastingdienst, misschien verandert de bewaarplicht wel? Dat betekent voor mij eerlijk zijn naar mijn klant, ook als dat een eenmalige ondersteuning betekent om ontheffing van de administratieve verplichtingen aan te vragen.
Ik wil dat mijn klant zich kan richten op het vervullen van zijn passie en vrijer kan ondernemen omdat ik de noodzakelijke cijfermatige processen en regels van de klant overneem.
- Interim management
- Startersbegeleiding
- Begeleiding bij zelf boekhouden
- Bedrijfseconomisch advies
- Software inrichting administratie
- Workshops & cursussen
- Zzp ers
- Creatieve beroepen
- Coaches
- Non-profit organisaties
- Culturele ondernemers
- Praktijkdiploma boekhouden
NTI
- Bachelor of Business Administration
- assistent-accountant
PV accountants | mei 2018 tot oktober 2018 - Boekhouder
De Reizende Boekhouder | maart 2018 tot Heden
- Eventcoördinator en Administrateur
Games-N-Stuff | augustus 2015 tot februari 2018 - Sales Medewerker
Ikea Group | augustus 2014 tot juli 2015 - Teamleider Games
Attractie- & Vakantiepark Slagharen | april 2014 tot augustus 2015 - Event Manager
Games-N-Stuff | juli 2013 tot december 2013
- Prijs range: €45.00 tot €89.00
- Afrekenen op basis van uren
6 recensies
-
Lennart de Ridder · Studio Ubique · 01-03-2021 5.0
Fantastisch, erg tevreden en blij met de kennis en kunde van Thom. De boekhouding is voor dit jaar weer 100% op orde dankzij Thom.
-
Luuk Janssen · Montada Merchandise · 05-01-2021 5.0
Sinds midden 2019 helpt Thom al bij mijn boekhouding. Erg betrouwbaar en een goede manier van handelen. Ook altijd een snelle reactie bij vragen en een duidelijk uitleg als er iets niet klopt.
-
Jenny Meerman · Jenny Meerman · 13-11-2020 5.0
Mijn administratie was een zootje, maar sinds ik Thom heb ingeschakeld klopt het tot in de puntjes. Dit geeft me zoveel rust. Het enige wat ik hoef te doen is bonnetjes en facturen registeren, de rest doet Thom. Als er iets niet klopt of ontbreekt, krijg ik meteen een seintje. Ook het contact loopt heel soepel. Thom reageert meestal heel snel op mail en whatsapp. Niets dan lof!
-
Akiko Nagao · Orange Crane · 30-10-2020 5.0
Thom is very quick and flexible, and provides efficient services with clear explanation. I would recommend him for any english-speaking new entrepreneurs with small business just like me.
-
Carmen van de Beek · Carmen van de Beek · 27-01-2020 5.0
Sinds Thom mij helpt met mijn boekhouding is mijn administratie altijd op orde, in tegenstelling tot eerdere jaren.. Hij geeft duidelijke uitleg, werkt snel en is altijd bereid om je te helpen. Ik raad Thom van harte aan!
-
Manouk Eenig · Projectburo Eenig · 22-03-2019 5.0
Sinds Thom mij helpt met mijn boekhouding kan ik mij makkelijker op mijn eigen werk concentreren. Hij is betrouwbaar, duidelijk en geduldig. We werken veel online samen, dat is vanwege mijn werk erg handig. Zodat ik niet langs hoef en gewoon zelf online mijn werk kan blijven doen.