Elsbeth, onze 1e Nederlandstalige support medewerker

Begin dit jaar zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe Support specialist voor ons team. Tijdens deze zoektocht kwamen we er al snel achter dat het lastig is om een kandidaat te vinden die e-mail support in ’t Haags, Twents en Limburgs beheerst. We hebben daarom, tot onze spijt, moeten besluiten weer terug te keren naar onze moedertaal; Moneybird in ’t Nederlands.

Na 4 jaar support door de oprichters van Moneybird heeft het aantal support vragen het volume bereikt dat we nu een full-time positie voor support kunnen toevoegen aan ons team.

Na enkele jaren bij de BelastingTelefoon gewerkt te hebben heeft Elsbeth Ellenkamp de overstap gemaakt naar Moneybird. Inmiddels is Elsbeth bijna drie weken bij ons aan ’t werk en behandelt ze met veel plezier al je vragen over Moneybird!

Heb je een vraag over Moneybird? Stuur dan gerust een mailtje aan support@moneybird.nl!

Deel dit artikel op je favoriete social netwerk