Moneybird Preview: administraties beheren en beter samenwerken met taken

De lancering van de beta vorige week is een groot succes! Inmiddels hebben ongeveer 250 beta testers toegang en ontvangen we volop feedback. Voor iedereen die nog geen toegang heeft: niet getreurd, in dit artikel gaan we inzoomen op enkele nieuwe features en verbeteringen in het nieuwe Moneybird.

Eén account voor al je administraties

Een aanzienlijk deel van de Moneybird gebruikers heeft meerdere Moneybird accounts. Regelmatig zien we dat Moneybird niet alleen voor de eenmanszaak of werkmaatschappij wordt gebruikt, maar ook door dezelfde persoon voor een stichting of personal holding. In de huidige situatie had je voor ieder Moneybird account een unieke combinatie van e-mailadres en wachtwoord nodig, dat is verleden tijd! In het nieuwe Moneybird hoef je maar één combinatie van e-mail en wachtwoord te onthouden waarmee je alle administraties waar je toegang tot hebt kunt benaderen.

Door deze wijziging hoef je ook geen subdomein meer te onthouden en kun je op een eenvoudige en veilige manier razendsnel tussen administraties wisselen.

Taken om beter te organiseren

In het nieuwe Moneybird kun je eenvoudiger samenwerken met je collega’s of accountant. Wil je een collega een factuur laten goedkeuren? Of heb je een vraag aan je accountant over het inboeken van een factuur? Met taken in het nieuwe Moneybird kun je eenvoudig taken voor jezelf of anderen die toegang hebben tot je administratie beheren.

Maar je hoeft niet altijd het werk zelf te doen. In sommige gevallen zet Moneybird taken op een slimme manier voor je klaar. Bijvoorbeeld als het hoog tijd wordt om je bankmutaties te importeren of een ontvangen factuur te betalen.

Wil je ook toegang tot de beta? Je kunt je nog steeds aanmelden door in je account naar Pakket & betalingen te gaan en daar de link te volgen naar de beta aanmeldpagina. Ook de komende tijd zullen we mensen uitnodigen!

Deel dit artikel op je favoriete social netwerk