Beheer de rechten van je gebruikers

Na de introductie van het Moneybird Plus pakket ontvingen we veel feedback van onze gebruikers. Een belangrijk punt was het beheer van rechten van medewerkers in een Moneybird account.

In het verleden hadden extra gebruikers volledige toegang tot je Moneybird account. Omdat er steeds meer informatie in je account staat, wil je misschien toegang tot deze informatie beperken. Een medewerker die facturen maakt, hoeft niet te zien welke transacties je op de bank doet.

Vanaf vandaag is het mogelijk om per gebruiker op te geven tot welke informatie de gebruiker toegang heeft. Ook kun je aangeven of een gebruiker een boekhouder is, in dat geval passen wij de tekst in de e-mail met de uitnodiging aan.

Meer gebruikers in de facturatie software

Standaard hebben alle gebruikers toegang tot alle informatie. Ga naar de instellingen van je account om de toegangsrechten te wijzigen. Kies hier voor “Gebruikers” en klik op de naam van de gebruiker waar je de rechten voor wilt wijzigen.

Deel dit artikel op je favoriete social netwerk