Het is niet mogelijk facturen of offertes te downloaden wanneer je het afzenderadres nog niet hebt geverifieerd.
Om je e-mailadressen uit het afzenderadres te verifiëren ga je naar Tandwiel > Administratie-instellingen > Vertrouwen & verificatie
. Hier klik je op 'E-mailadressen verifiëren'. Vink hier alle e-mailadressen aan en klik dan op de blauwe knop 'Verstuur verificatie e-mail'. Je ontvangt dan op de betreffende e-mailadressen een e-mail met een link om het adres te verifiëren, wanneer je dit gedaan hebt, kun je weer facturen downloaden.
Mochten er e-mailadressen bij staan die je niet gebruikt en daarom niet geverifieerd hoeven te worden, dan kun je het e-mailadres aanpassen in je afzenderadres via Tandwiel > Administratie-instellingen > Bedrijfsgegevens
. Als het gaat om een afzenderadres dat je niet meer gebruikt, kun je het eventueel ook helemaal verwijderen. Klik daarvoor bij het betreffende afzenderadres op 'Bewerken' en vervolgens bovenaan op het prullenbakje.
Meer informatie over waarom we graag willen dat je jouw afzenderadres verifieert vind je op onze blog: Verifieer je e-mailadres.