Je eigen huisstijl gebruiken
op je facturen en offertes

Huisstijlen

Je wil dat je bedrijf een professionele uitstraling heeft. De huisstijl van je bedrijf is hier een belangrijk onderdeel van. Onderdelen van je huisstijl zijn een bedrijfslogo, huisstijlkleuren of een specifiek lettertype. Door deze elementen ook op je offertes en facturen en in e-mail te gebruiken, herkennen je klanten dat deze van jouw bedrijf afkomstig zijn. Naast een herkenbare huisstijl zijn er meer belangrijke facetten, lees hieronder waar je aan moet denken voordat je jouw facturen en offertes gaat versturen.

Wees bereikbaar!

Afzenderadressen

Op je factuur en offertes zet je altijd je afzenderadres. Ontvangers weten dan hoe ze jou kunnen bereiken als ze nog vragen hebben. Daarnaast is het afzenderadres op facturen ook verplicht volgens de eisen van de Belastingdienst.

Lees meer over afzenderadressen in Moneybird
Meerdere werkmaatschappijen?

Handelsnamen

Als je meerdere handelsnamen hebt, wil je de juiste gegevens in het afzenderadres tonen. Je kunt voor elke handelsnaam een afzenderadres toevoegen in je boekhoudprogramma. Voor elk document kies je dan zelf de juiste afzender.

Lees meer over handelsnamen
Professionele uitstraling

Huisstijlen

Juiste informatie op je documenten is een ding, maar daarnaast wil je de documenten ook in jouw huisstijl versturen. Je kunt je documenten volledig naar eigen inzicht aanpassen.

Lees meer over je huisstijl

Ook mooie professionele facturen in een handomdraai?

Interaction Designer
Marijn Kleijer

“Bij Moneybird kan je je eigen e-mails opmaken. Zo communiceer je met de uitstraling die bij jou past.”

Veelgestelde vragen over je huisstijl in Moneybird

86% van onze gebruikers beveelt Moneybird aan!
Uit 673 beoordelingen scoorden we gemiddeld: 4.4 uit 5 sterren