Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring.

Aanvullende bedrijfsgegevens

Om Moneybird Online Betaalmethoden te gebruiken, kan het voorkomen dat we aanvullende gegevens van je nodig hebben. Wanneer dit het geval is, wordt hierover een mail verstuurd. Door de informatie te verifiëren, kun je gebruik blijven maken van de functionaliteiten. De gegevens zullen eerst opnieuw geverifieerd moeten worden voordat er een uitbetaling kan plaatsvinden. Hierdoor kan het voorkomen dat we de uitbetaling vast moeten houden totdat de verificatie akkoord is.

Aanvullende bedrijfsgegevens

Wanneer we aanvullende UBO-gegevens nodig hebben, ontvangt de UBO daarover een mail. Wanneer we aanvullende informatie nodig hebben over je bedrijfsgegevens, ontvangt de eigenaar van de administratie daarover een mail.

Bedrijfsgegevens mail

Je kunt de gegevens aanpassen of een document uploaden via de link in de mail die je hebt gekregen of via Tandwiel > Administratie-instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties door op de bedrijfsgegevens te klikken. Je dient op de pagina eerst te controleren of de gegevens goed zijn ingevuld.

Uploaden gegevens Als alle gegevens goed zijn ingevuld, kun je op ‘Bovenstaande gegevens zijn correct’ klikken, op de volgende pagina kan je vervolgens een document uploaden. Wanneer je gegevens aanpast voeren we automatisch een nieuwe verificatie uit. Het uploaden van een document is dan niet nodig.

KvK-gegvens uploaden

Let erop dat de bedrijfsgegevens in het document dat je uploadt, gelijk zijn aan de gegevens die je daarvoor zelf hebt ingevuld.

Het document voor verificatie wordt goedgekeurd

Het duurt gemiddeld twee werkdagen voordat een verificatie in behandeling wordt genomen. Je via Tandwiel > Administratie-instellingen > Online betaalmethoden zien of je uitbetalingen actief zijn. Via Tandwiel > Administratie-instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties bekijk je de laatste status van je verificatie.

Wanneer je via de link uit je e-mail een document hebt geüpload, krijg je te zien dat je verificaties wordt gecontroleerd.

in afwachting

Wanneer je document is goedgekeurd, zal je zien dat vanaf dat moment de uitbetalingen weer actief zijn.

goedgekeurd

Het document voor verificatie wordt niet goedgekeurd

Wanneer je een verkeerd document hebt geüpload, wordt dit ook weergegeven bij je gegevens. Je zal opnieuw een mail ontvangen om gegevens aan te vullen. Deze gegevens kun je ook in je administratie toevoegen via Tandwiel > Administratie-instellingen > Vertrouwen & verificatie > Externe verificaties door op het onderdeel te klikken en vervolgens en de gegevens te controleren. Als deze kloppen en je klikt weer op ‘Bovenstaande gegevens zijn correct’ dan kom je in het scherm terecht waar je indien nodig het benodigde document kunt uploaden.

Onze klanten aan het woord

Uit 683 beoordelingen scoorden we gemiddeld 4.4 uit 5 sterren

Geloof je ons niet? Bekijk het zelf op The Feedback Company!

Ideaal administratie met 2 vingers in m'n neus

Ideaal voor online administratie ik heb thuis nog maar 1 klapper en m'n boekhouder heeft altijd inzicht. Dus geen gevaar van administratie kwijt raken. Ideaal voor startende ondernemers, ik heb best snel de stap gemaakt naar een betaalde account gezien de veel bonnen die ik wilde uploaden. en de transacties die gekoppeld moesten worden.

Bij WeTicket zijn we blij met Moneybird.

Veel mogelijkheden om processen te automatiseren. En daar worden we bij WeTicket blij van.

Altijd lekker als ik weer admin mag doen

Heel enthousiast over het gemak van deze tool.