Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring.

Inkoopfacturen verwerken

Nadat je inkoopfacturen en bonnen zijn toegevoegd, kun je ze verwerken in je administratie. Moneybird helpt je hierbij door scan & herken toe te passen. Zo hoef je zelf minder gegevens over te typen, dit bespaart je tijd. In de volgende artikelen lees je meer over de scan & herken:

De scan & herken helpt je bij het verwerken van je inkoopfacturen en bonnen, maar er is altijd nog een menselijke controle nodig om fouten in je boekhouding te voorkomen. Daarom kun je iedere inkoopfactuur ook verwerken. Het verwerken gaat in een aantal stappen:

  1. Selecteer het type
  2. Selecteer het contact
  3. Voeg de details toe
  4. Vul de factuurregels in

We geven je graag ook een aantal tips over specifieke inkoopfacturen:

Eenvoudig je boekhouding op orde?

Probeer Moneybird Gratis

Onze klanten aan het woord

Uit 639 beoordelingen scoorden we gemiddeld 4.4 uit 5 sterren

Geloof je ons niet? Bekijk het zelf op The Feedback Company!

Ideaal administratie met 2 vingers in m'n neus

Ideaal voor online administratie ik heb thuis nog maar 1 klapper en m'n boekhouder heeft altijd inzicht. Dus geen gevaar van administratie kwijt raken. Ideaal voor startende ondernemers, ik heb best snel de stap gemaakt naar een betaalde account gezien de veel bonnen die ik wilde uploaden. en de transacties die gekoppeld moesten worden.

Aanrader

Goed en overzichtelijk programma. Heeft mij de noodzakelijke structuur in administratie gegeven. Bovendien goede en snelle service. Echt een aanrader!

Absolutely fantastic

I hated doing my bookkeeping, literally every time I postponed it to the very last day possible due to this. After we really needed some bookkeeping software for our company we decided to try Moneybird and I think it's truly fantastic. I've now set up automatic forwarders in my e-mail and quite a lot of the work goes automatically. I also love the invoice / quote features and the API is simple and fast. I have a few points of improvement which I've missed in setting up: - Plain text e-mail receipts render terribly, it'd be great if you rendered it somewhere and would render a screenshot of the email instead of the plain text view (I know you can click the button but it opens in a new tab and blegh...) - It'd be great if you had some official "getting started" video tutorials, the ones on YouTube didn't help me too much - Removing bank statements, I've spoken to support and understand why this feature shouldn't exist but for me it was a lot of work getting started since I didn't yet separate private and business expenses properly - Improving the "Incoming" process flow, it seems like I have to do a few unnecessary clicks going through several documents Although there are improvements; I'd still like to say that you made something which I hated into something I like keeping up to date and neat and for that I am incredibly thankful.