Moneybird Betaalpas - Blokkeren


Je kunt de Moneybird Betaalpas op verschillende manier blokkeren:

  • Vanuit je Moneybird account of via het onderdeel Bank in je Moneybird app.
  • Via een Publieke link.

Vanuit het account ga je naar Instellingen > Betaalpassen. Klik op het kaartnummer dat je wilt blokkeren en klink bovenaan de pagina op 'Blokkeren'.

blokkeren


In de app navigeer je naar Bank en scroll je naar de Betaalpassen. Ook daar kun je de betreffende pas selecteren en deze vervolgens blokkeren.

Wanneer je niet kunt inloggen op je account kun je de betaalpas blokkeren via de publieke link. Op deze pagina log je in met het e-mailadres van je Moneybird account. Je ontvangt op dit e-mailadres een tijdelijke link (1 uur geldig). Via deze link kom je op een pagina waar je de betaalpas(sen) kunt blokkeren.

Vermoeden van misbruik

Heb je de indruk dat iemand onrechtmatig gebruik maakt van je Betaalpas? Of dat je het slachtoffer bent geworden van een scam of andere fraude-praktijken? Dan is dit hoe je te werk gaat: 

  1. Blokkeer je pas via  Instellingen > Betaalpassen of via de publieke link.
  2. Stuur ons zo snel mogelijk een bericht vanaf het e-mailadres dat gekoppeld is aan je gebruikersaccount naar fraude@moneybird.com. Vermeld daarin duidelijk: 
    • Om welke administratie het gaat.
    • Welke transacties frauduleus lijken: geef de datum, omschrijving/ontvanger en bedrag door.
    • De laatste vier cijfers van het kaartnummer.

We onderzoeken de situatie dan verder en houden je op de hoogte. Meer lezen over hoe te handelen bij incidenten? Lees dan onze voorwaarden.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren