Support toegang

Het Moneybird-team heeft standaard geen toegang tot de informatie in jouw administratie.

Om te zorgen dat we je beter van dienst kunnen zijn bij vragen, kun je ons via Instellingen > Support toegang toestemming geven om je administratie te benaderen. We kunnen dan net wat meer context verzamelen om je vraag goed in beeld te krijgen, of we kunnen gericht meekijken naar de pagina waarop jij tegen problemen aanloopt.

Goed om te weten: We zullen nooit zonder je toestemming wijzigingen maken in je administratie. We kijken mee om eventuele fouten te onderzoeken en je informatie te geven op basis van de precieze situatie in je administratie. 

Je kunt op elk moment via dezelfde weg de toestemming weer intrekken.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren