Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring.

Verschillende pakketten in Moneybird

In Moneybird zijn de pakketten gebaseerd op het aantal banktransactie dat je per maand verwerkt, je betaalt niet extra voor de verschillende onderdelen. Zo betaal je bij Moneybird niet extra als je gebruik wilt maken van de scan en herken-functionaliteit, het versturen van facturen of het gebruik van Simplerinvoicing.

Proefperiode

Elke nieuwe Moneybird-gebruiker maakt de eerste zestig dagen gebruik van de gratis proefperiode. Met dit proefpakket, kun je zonder limieten gebruik maken van Moneybird. Daarna kun je zelf kiezen voor een pakket, dit kan een betaald pakket of het gratis pakket zijn. Deze keuze maak je altijd zelf en je kunt ook op elk moment wisselen tussen de pakketten.

Pakketten

Op onze prijzenpagina staat beschreven hoe de pakketten zijn onderverdeeld. Het toevoegen van documenten, zoals verkoop- en inkoopfacturen of offertes is met de betaalde pakketten onbeperkt. In het gratis pakket kun je maximaal tien transacties verwerken, en drie facturen, drie inkomende documenten en drie offertes toevoegen. Het onderscheid tussen de betaalde pakketten is gemaakt op het aantal banktransacties dat je kunt verwerken.

Je pakket aanpassen

Je kunt op elk moment je pakket aanpassen. Dat kan via Tandwiel > Accountbeheer > Pakket en betalingen > Wijzig pakket (Alleen toegankelijk voor de eigenaar van de administratie.). Als je kiest voor een groter pakket, gaat dat direct in, zodat je direct verder kunt met je boekhouding. Als je kiest voor een kleiner pakket, gaat dat in aan het einde van de periode, waarvoor de kosten al in rekening zijn gebracht.

In het Accountbeheer kun je ook zien hoe jouw abonnementstermijn loopt. Je kunt hier dus terugvinden wanneer je een nieuw tegoed krijgt voor het verwerken van je banktransacties. Ook kun je hier zien hoeveel boekingen je in de huidige periode hebt gemaakt.

Wijzigen rekeningnummer voor automatische incasso

In het Accountbeheer kun je ook je rekeningnummer wijzigen waar je je Moneybird-abonnement mee betaalt. Deze kun je aanpassen door op ‘Wijzig betaalmethode’ te klikken. De volgende factuur wordt dan automatisch van het nieuwe rekeningnummer geïncasseerd.

Wijzigen bedrijfsgegevens

Zijn je bedrijfsgegevens veranderd, of wil je onze facturen op een ander e-mailadres ontvangen? Dan kan dat door in het Accountbeheer op ‘Wijzig gegevens’ te klikken. Deze wijziging wordt direct doorgevoerd en op de volgende factuur worden de nieuwe gegevens gebruikt. Als je de wijziging in jouw gegevens ook op je eigen facturen wil doorvoeren, dan kan dat via Tandwiel > Instellingen > Afzenderadressen.

Eenvoudig je boekhouding op orde?

Probeer Moneybird Gratis

Onze klanten aan het woord

Uit 474 beoordelingen scoorden we gemiddeld 4.5 uit 5 sterren

Geloof je ons niet? Bekijk het zelf op The Feedback Company!

Ideaal administratie met 2 vingers in m'n neus

Ideaal voor online administratie ik heb thuis nog maar 1 klapper en m'n boekhouder heeft altijd inzicht. Dus geen gevaar van administratie kwijt raken. Ideaal voor startende ondernemers, ik heb best snel de stap gemaakt naar een betaalde account gezien de veel bonnen die ik wilde uploaden. en de transacties die gekoppeld moesten worden.

Makkelijk in gebruik - Goede service!

Moneybird is een plezier te gebruiken online-tool. Contact met Moneybird verloopt ook altijd snel en goed.

Moneybird maakt het weer leuk :)

Ik ben ZZP'er en ben hele blij met Moneybird. Het geeft mij direct overzicht in alle zaken, helpt mij met aangifte, herinnert mij aan belangrijke taken & verstuurd automatisch prima opgemaakte facturen. Dit zorgt ervoor dat ik niet meer veel tijd kwijt ben aan de administratie.