Word Moneybird Expert en maak gebruik van vele voordelen!
Voordelen voor Moneybird Experts

Gratis administratie
Het is mogelijk om de administratie van jouw kantoor gratis in Moneybird te doen. Zolang jij als Moneybird Expert vermeld staat op onze website, krijg je gratis toegang tot het meest uitgebreide pakket. Wil je hier gebruik van maken? Stuur dan ons dan een berichtje vanuit het betreffende account.



Community voor Moneybird Experts
De community is er voor vragen aan collega-boekhouders, vragen over een werkwijze in Moneybird en proactief kennis delen over boekhouden of Moneybird. Maar ook voor feature-requests in Moneybird, verzoeken van Moneybird aan Moneybird Experts en nieuws over aankomende ontwikkelingen bij Moneybird. Je ontvangt van ons een uitnodiging voor de community, deze mail is afkomstig van Discourse.

Demo administratie
Wil je nieuwe klanten graag Moneybird laten zien? Je kunt een demo administratie aanvragen. Deze administratie is gevuld met gegevens en kun je kosteloos blijven gebruiken. De demo administratie kan echter niet voor een echte administratie gebruikt worden, op iedere factuur komt bijvoorbeeld een watermerk te staan dat het een ‘example’ is.



Widget
Daarnaast hebben we een widget ontwikkeld die aan de bezoekers van je website laat zien dat je Moneybird ondersteunt en dat je aanbevolen wordt door andere Moneybird gebruikers. Deze is gepersonaliseerd en wordt automatisch aangepast wanneer we nieuwe recensies over jou ontvangen hebben. Het zou leuk zijn als je deze aan je website toevoegt.


Moneybird-video
Sommige adviseurs geven regelmatig workshops of presentaties. Op ons YouTube kanaal vind je een algemene Moneybird-video die kort uitlegt wat Moneybird is en je kunt laten zien als introductie van jouw presentatie.

Vermelding Moneybird-training of -cursus in kennisbankartikel
Geef je een Moneybird-training of -cursus en wil je dit gebruikers laten weten? We kunnen jouw naam opnemen in het kennisbankartikel. Laat het even weten als je van deze mogelijkheid gebruik wilt maken.



Spreek je goed Engels?
We krijgen van Engelstalige gebruikers wel eens de vraag welke adviseurs hen kunnen helpen bij hun boekhouding in Moneybird. In een kennisbankartikel verwijzen we naar adviseurs die Engels spreken en deze gebruikers willen ondersteunen. Wil je ook opgenomen worden in dit kennisbankartikel, dan horen we dat graag.

Vertel-een-vriend programma
We hebben een ‘vertel een vriend’-programma waar vanaf het begin al veel gebruik van gemaakt wordt. Bij dit programma meldt een vriend zich bij ons aan via jouw persoonlijke link. Jouw vriend ontvangt een proefperiode van 120 dagen in plaats van 60 dagen. En kiest hij minimaal 2 maanden voor een betaald pakket, dan krijg jij een cadeaubon van Coolblue ter waarde van 50 euro.

Aanvullende informatie

Aanpassen pagina
Het kan natuurlijk zijn dat je wijzigingen aan wil brengen aan je Moneybird Expert pagina. Dan kun je eenvoudig zelf doen via Tandwiel > Gebruikersaccount > Moneybird Expert.



Reviews
- De Moneybird gebruikers waarbij jij toegang hebt tot de administratie kunnen uit zichzelf een review schrijven.
- Moneybird vraagt eens per 2 maanden random 20% van de klanten van de Expert om een review. Er worden alleen gebruikers benaderd waarvan de Expert >3 maanden toegang heeft tot de administratie.
- Wanneer een gebruiker een Moneybird Expert verwijdert uit zijn administratie, wordt de gebruiker gevraagd om de Expert een review te geven. Als hij dit in het afgelopen jaar al heeft gedaan, wordt de oude review verwijderd en alleen de nieuwe getoond.

Gebruik Moneybird naam en logo
De naam “Moneybird” is geregistreerd als merknaam en is beschermd volgens het Europees recht. Dat betekent dat onze naam niet zonder onze toestemming door derden gebruikt mag worden voor commerciële doeleinden. Het is daarom niet toegestaan om de naam Moneybird te gebruiken als onderdeel van een domein, onderdeel van een handelsnaam, in Adwords campagnes of andere commerciële activiteiten. Meer informatie over het gebruik lees je in de spelregels.



Klantenstop
Heb je voldoende klanten of kun je om een andere reden tijdelijk geen nieuwe klanten aannemen? Dan kun je de button ‘Klantenstop’ toevoegen aan jouw pagina zodat nieuwe gebruikers weten dat ze geen contact met je kunnen opnemen. Je blijft op onze website zichtbaar, maar een contactverzoek sturen is niet mogelijk. Het label `Klantenstop` stel je in via Tandwiel > Gebruikersaccount > Moneybird Expert.