Project aanmaken

Een project kun je gebruiken voor verschillende projecten of afdelingen binnen je bedrijf. Je kunt eenvoudig een project toevoegen aan facturen, offertes of inkomende documenten.

1. Maak een project aan Een project maak je aan door te navigeren naar Projecten. Klik rechts bovenin op 'Toevoegen'. Kies een projectnaam. Na het opslaan is je project een feit!

project_aanmaken

De video is opgenomen met de oude navigatie en komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. Nieuwe video’s volgen! 

2. Voeg een project toe aan je factuur Op de factuurregels van een factuur kun je een project toevoegen. Je kunt ook alsnog een project toevoegen aan facturen die je al verzonden hebt. Open daarvoor de factuur, klik op bewerken en voeg een project toe naast de factuurregels. Het toevoegen van een project is niet verplicht.

project_kiezen

De video is opgenomen met de oude navigatie en komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. Nieuwe video’s volgen!

3. Bekijk je resultaten per project Per project kun je de resultaten zien in de resultatenrekening. Navigeer naar Rapporten > Resultatenrekening. Links bovenin kun je in het filter een project selecteren. Wanneer je doorklikt binnen de resultatenrekening onthouden we je filter zodat je alles van dit project inzichtelijk hebt. Wel zo handig!

inzicht in je projecten

De video is opgenomen met de oude navigatie en komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. Nieuwe video’s volgen!


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren