Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring.

Project aanmaken

Wil je de omzet en kosten van jouw bedrijf in projecten indelen? Dat kan! Boekhouders gebruiken hiervoor ook wel de term: Kostenplaats.

Hoe maak je een project aan in Moneybird

Een project kun je gebruiken voor verschillende projecten of afdelingen binnen je bedrijf. Je kunt eenvoudig een project toevoegen aan facturen, offertes of inkomende documenten.

1. Maak een project aan Een project maak je aan door te navigeren naar: Tandwiel > Instellingen > Projecten. Klik rechts bovenin op 'Toevoegen'. Kies een projectnaam. Na het opslaan is je project een feit!

project_aanmaken

2. Voeg een project toe aan je factuur Op de factuurregels van een factuur kun je een project toevoegen. Je kunt ook alsnog een project toevoegen aan facturen die je al verzonden hebt. Open daarvoor de factuur, klik op bewerken en voeg een project toe naast de factuurregels. Het toevoegen van een project is niet verplicht.

project_kiezen

3. Bekijk je resultaten per project Per project kun je de resultaten zien in de resultatenrekening. Navigeer naar Rapporten > Resultatenrekening. Links bovenin kun je in het filter een project selecteren. Wanneer je doorklikt binnen de resultatenrekening onthouden we je filter zodat je alles van dit project inzichtelijk hebt. Wel zo handig!

inzicht in je projecten

Accepteer cookies om deze Youtube video te kunnen bekijken

Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring

Eenvoudig je boekhouding op orde?

Probeer Moneybird Gratis

Onze klanten aan het woord

Uit 594 beoordelingen scoorden we gemiddeld 4.4 uit 5 sterren

Geloof je ons niet? Bekijk het zelf op The Feedback Company!

Ideaal administratie met 2 vingers in m'n neus

Ideaal voor online administratie ik heb thuis nog maar 1 klapper en m'n boekhouder heeft altijd inzicht. Dus geen gevaar van administratie kwijt raken. Ideaal voor startende ondernemers, ik heb best snel de stap gemaakt naar een betaalde account gezien de veel bonnen die ik wilde uploaden. en de transacties die gekoppeld moesten worden.

Prima tool voor startende ondernemers

Werken met MoneyBird is erg geschikt voor ondernemers die net hun business hebben opgezet en eenvoudig hun boekhouding op orde willen hebben: facturen versturen, facturen ontvangen, koppeling met de bank en heldere rapportages maken MoneyBird erg gebruiksvriendelijk en toegankelijk. Het is ook een slimme tool; als je een bonnetje gescand hebt, herkent MoneyBird dat het een bonnetje is; als de scan scherp is en als je vaker vergelijkbare bonnen verwerkt, herkent MoneyBird van welk bedrijf de bon is en neemt het datum, bedrag, btw en factuurnummer netjes over. Dat is waar een beginnende ondernemer wat aan heeft.

Vriendelijk en makkelijk in het gebruik.

Alles wat je nodig hebt in een simpele interface. De Simplerinvoicing (e-facturatie) koppeling is goed geïntegreerd in Moneybird. Ga zo door!