Project aanmaken
Wil je de omzet en kosten van jouw bedrijf in projecten indelen? Dat kan! Boekhouders gebruiken hiervoor ook wel de term: Kostenplaats.
Hoe maak je een project aan in Moneybird
Een project kun je gebruiken voor verschillende projecten of afdelingen binnen je bedrijf. Je kunt eenvoudig een project toevoegen aan facturen, offertes of inkomende documenten.
1. Maak een project aan Een project maak je aan door te navigeren naar: Tandwiel > Administratie-instellingen > Projecten
. Klik rechts bovenin op 'Toevoegen'. Kies een projectnaam. Na het opslaan is je project een feit!
2. Voeg een project toe aan je factuur Op de factuurregels van een factuur kun je een project toevoegen. Je kunt ook alsnog een project toevoegen aan facturen die je al verzonden hebt. Open daarvoor de factuur, klik op bewerken en voeg een project toe naast de factuurregels. Het toevoegen van een project is niet verplicht.
3. Bekijk je resultaten per project Per project kun je de resultaten zien in de resultatenrekening. Navigeer naar Rapporten > Resultatenrekening
. Links bovenin kun je in het filter een project selecteren. Wanneer je doorklikt binnen de resultatenrekening onthouden we je filter zodat je alles van dit project inzichtelijk hebt. Wel zo handig!
Accepteer cookies om deze Youtube video te kunnen bekijken
Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring