Project aanmaken


Een project gebruik je voor verschillende projecten of afdelingen binnen je bedrijf. Je kunt eenvoudig een project toevoegen aan facturen, offertes of inkomende documenten. Dit doet je door de volgende stappen te volgen:

  1. Maak een project aan door te navigeren naar 'Projecten'. 
  2. Klik rechts bovenin op 'Toevoegen'. 
  3. Kies een projectnaam en klik op 'Opslaan'.

Voeg een project toe aan je factuur. Op de factuurregels van een factuur kun je een project toevoegen. Je kunt ook alsnog een project toevoegen aan facturen die je al verzonden hebt. Open daarvoor de factuur, klik op bewerken en voeg een project toe naast de factuurregels.Het toevoegen van een project is niet verplicht maar kan handig zijn om inzicht in je boekhouding te geven.

Resultaten per project

Per project kun je de resultaten zien in de resultatenrekening. Navigeer naar Rapporten > Resultatenrekening. Links bovenin kun je in het filter een project selecteren. Wanneer je doorklikt binnen de resultatenrekening onthouden we je filter zodat je alles van dit project inzichtelijk hebt. Ook kun je via het tabblad Rapporten de resultaten per contact zien.

De video is opgenomen met de oude navigatie en komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. Nieuwe video’s volgen!


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren