Accountenz Breda

Accountenz Breda

5.0 Sterren

Accountantskantoor

Contact

Maak kennis met Accountenz Breda

Breda > 10 co-workers Moneybird-ambassadeur

Bij accountenz, breda werken we met 18 personen voor allerlei soorten bedrijven. Van oudsher hebben we bijvoorbeeld een aantal agrarische bedrijven als cliënt, maar tegenwoordig ook veel bedrijven in de bouw, rijscholenbranche en Horeca. We richten ons niet specifiek op een bepaalde doelgroep, in de basis is iedere ondernemer welkom!

Om er voor te zorgen dat onze kennis up to date blijft, hebben we periodiek (intern) vaktechnisch overleg, daarnaast worden er cursussen gevolgd en zorgen we ervoor dat de verplichte PE punten behaald worden. Ook ontvangen we dagelijks mailings met actualiteiten en hebben we toegang tot de kennisbanken. Eigenlijk zijn we permanent bezig met educatie om u als cliënt perfect te kunnen bedienen.


Diensten
In huis
  • Invoer boekhouding
  • Salarisadministratie
  • Jaarrekening
  • Btw aangifte
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Schenk- & erfrecht
  • Startersbegeleiding
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Bedrijfseconomisch advies
  • Pensioen advies
  • Bedrijfsoverdracht

Prijsstelling
  • Prijs range: €45.00 tot €157.50
  • Afrekenen op basis van uren
Organisatie

De Experts

  • Patrick Nuijten

    Patrick Nuijten

    Accountant

    Ik ben zelf ook ondernemer en als financieel specialist help ik graag andere ondernemers bij het ondernemen. Door hen te voorzien van goede adviezen en te ontzorgen op administratief gebied, kunnen zij hun aandacht richten op het vak waarin ze zelf goed zijn. Ik zie het als mijn taak om als financieel sparringpartner met een vooruitziende blik ondernemers verder te helpen. De tijd van alleen terugblikken naar de cijfers van het vorige boekjaar is al lang voorbij. Een ondernemer heeft juist iemand naast zich nodig die hem/haar actuele adviezen kan geven en mee kan denken over de toekomst, zowel op korte als op lange termijn. Dit is ook goed mogelijk, doordat de huidige technieken er voor zorgen dat administraties bijna realtime bijgewerkt kunnen zijn. Wij werken met verschillende financiële pakketten (waaronder Moneybird) voor de verwerking van administraties, als ook voor het opstellen van rapportages, branchevergelijkingen, prognoses en financiële planningen. Voldoende tools in huis dus om de ondernemer van dienst te zijn van a tot z!

  • Marcel Aarts

    Marcel Aarts

    Relatiebeheerder

    Ik help graag mensen verder op het gebied van administratie en andere financiële vraagstukken. Ik zie het als mijn taak om waar mogelijk mensen zoveel mogelijk te ontzorgen op gebied van de administratie. Met de huidige technieken is het voeren van een digitale administratie een ideale oplossing om zowel actuele cijfers beschikbaar te hebben als ook om goed samen te werken met de klant. De begeleiding kan naar behoefte worden afgestemd en doordat de cijfers actueel zijn kan er snel geschakeld worden. Naast de administratie, het verzorgen van de BTW aangifte en het samenstelling van de jaarrekening kan ik ook een rol spelen bij het adviseren op diverse gebieden voor zowel startende ondernemers als zeer ervaren ondernemers. Financieringsvraagstukken, prognose, branchevergelijkingen kunnen allemaal ondergebracht worden.

  • Jordie Winkenius

    Jordie Winkenius

    Relatiebeheerder

    Ik vind het fijn als cliënten mij als een verlengstuk kunnen beschouwen voor het goed laten functioneren van de administratie. Ik vind het belangrijk dat cliënten zelf een goed actueel inzicht hebben in de stand van zaken binnen het bedrijf. Een banksaldo zegt niet alles. Om goed richting te geven aan het bedrijf dient de cliënt ook voldoende aandacht te besteden aan de administratie en daar ondersteun ik de cliënt graag bij. Het motiveert mij dat de cliënt vertrouwen heeft in mij en dat zij op mij kunnen rekenen als zij zelf niet de oplossing weten te vinden binnen de administratie. Het digitaliseren van de administratie neemt steeds grotere vormen aan. Ook ondernemers kunnen hier niet meer aan ontkomen. Daarom vind ik het belangrijk dat mijn cliënten er op moeten kunnen vertrouwen dat wij als organisatie de stappen die tegenwoordig plaatsvinden in het digitaliseren van de administratie, ook goed uitvoeren en dat wij ze daarvan op de hoogte brengen maar ook houden. Door de steeds verdere digitalisering van de administratie worden ook andere aspecten van het voeren van de administratie verwacht van de ondernemers. Er is steeds meer behoefte aan tussentijds inzicht hoe de stand van zaken is. Door dit samen met mijn cliënten te realiseren kan de cliënt zich steeds meer gaan focussen op hetgene waar hij echt goed in is. Het ondernemen zelf. En door het vertrouwen met mijn cliënten te ontwikkelen op het gebied van de administratie weet de cliënt dat de administratie in goede handen is en dat de administratie ook up to date is.

Recensies

1 recensie

Alle recensies zijn van geverifieerde (ex-)klanten van Accountenz Breda
Vakkennis 5.0
Uitleg 5.0
Verplaatsen in mijn situatie 5.0
Afspraken nakomen 5.0
Prijs-/kwaliteit verhouding 5.0
Transparante werk/kosten 5.0

  • Dennis · MailBlue B.V. · 10-07-2023 5.0

    We werken al jaren samen met Accountenz voor verschillende entiteiten in onze groep. We zijn enorm dankbaar voor de samenwerking en kennis. Hiermee ontzorgen ze ons als bedrijf op veel financiële werkzaamheden.