AdminXper is opgericht door Wubbo Staal en richt zich op de BV ondernemer tot aan 10 man personeel. Wij helpen BV ondernemers aan rust & zekerheid in hun administratie en doen dit samen met het boekhoudpakket Moneybird,
Samen met onze klanten zorgen we ervoor dat iedere administratie elk kwartaal netjes up to date is en wij vragen zo min mogelijk uitstel aan. Dit zodat jij als klant altijd goed weet waar je aan toe bent en zelf ook snel kan schakelen indien nodig. Daarnaast kunnen we dan ook snel schakelen bij echte adviesvragen of als je bijvoorbeeld een jaarprognose nodig hebt indien je een huis gaat kopen.
Wij onderscheiden ons niet alleen door een snelle reactie te geven op boekhoudkundig/ fiscaal gebied. Maar ook door de juiste reactie te geven en dit kan alleen door het volgen van permanente educatie zodat je ook op de hoogte blijft van de laatste fiscale ontwikkelingen. Gelukkig werpt dit zijn vruchten af en hebben wij tevreden klanten en mooie referenties. Kijk bijvoorbeeld ook op: https://adminxper.nl/referenties/
Het AdminXper team
Wubbo Staal - partner, oprichter en Register Belastingadviseur (RB). Specialisaties: de BV ondernemer en alle financiële en fiscale vragen die deze kan hebben.
drs. Peter van den Berg, partner en Register Belastingadviseur (RB). Specialisaties: de BV ondernemer en alle financiële en fiscale vragen die deze kan hebben.
Tonnie Jonk - specialisaties: Boekhouding en het op orde krijgen van de achterliggende administratieve processen.
Pauline van Huijstee RPP (register payroll professional) en FA (Fiscaal Adviseur). Specialisaties: Salarisverwerking & personeelsvraagstukken.
Alleen voor de BV ondernemer
Wij zijn geen prijsvechter, maar doordat wij ons alleen richten op de BV ondernemer tot aan 10 man personeel hebben wij een gerichte doelgroep en kunnen we efficiënt en doelgericht werken tegen gunstige tarieven.
Daarnaast verdiend een goede boekhouder/belastingadviseur zich vaak terug door het geven van de juiste adviezen. Dit geeft ons energie en hier doen we het voor. Een goede dienstverlening optimaal op jou afgestemd!
Gratis kennismakingsgesprek
In een gratis kennismakingsgesprek (bijvoorbeeld via een videocall of op kantoor) kijken we altijd waar jij naar opzoek bent en of onze dienstverlening daar goed op aansluit. Dit neemt meestal een uurtje in beslag en daarna weten we:
- Of er een persoonlijke klik is
- Wie wat doet
- En of onze dienstverlening bij jou aansluit
Neem gerust contact op. Het kennismakingsgesprek verplicht je tot niets en wij zijn blij om ons bedrijf te mogen introduceren!