Voeg je banktransacties toe in je boekhouding

Bank

Voor je bedrijf heb je waarschijnlijk een zakelijke bankrekening. Je ontvangt op deze rekening betalingen van je klanten en betaalt facturen en andere zaken via de rekening. De transacties op de rekening vormen een belangrijk onderdeel van de administratie van je bedrijf. Een transactie is het bewijs dat je een betaling ontvangen of gedaan hebt. Door je transacties in te lezen in je boekhouding, kun je de transacties koppelen aan een onderdeel van je administratie.

Illustratie vrouw achter laptop met poes op bureau
Up-to-date administratie

Transacties inlezen

Aan de hand van je bankrekening is te zien welke facturen er betaald zijn. Wanneer je alle transacties koppelt, bijvoorbeeld met een factuur of bonnetje, kun je zien of je administratie compleet is. Facturen en inkomende documenten gekoppeld aan een transactie worden automatisch gemarkeerd als “betaald”.

Lees meer over transacties inlezen in je administratie
Illustratie man rustend met zijn handen achter zijn hoofd
Minder handmatig, meer geautomatiseerd

Automatisch inladen transacties

Wanneer je een Rabobank, ING, Knab of bunq zakelijke rekening hebt, kun je deze rechtstreeks koppelen aan je administratie. Alle transacties worden dan automatisch toegevoegd.

Lees meer over onze bankkoppelingen
Illustratie legoblokjes in elkaar geklikt
Snel en compleet!

Bespaar tijd

Met slimme suggesties bij het koppelen, heb je in no-time jouw administratie weer compleet.

Alles over betalingen verwerken

Ook proberen?

Voeg ook je banktransacties toe aan je boekhouding!

Veelgestelde vragen over bank in Moneybird

86% van onze gebruikers beveelt Moneybird aan!
Uit 673 beoordelingen scoorden we gemiddeld: 4.4 uit 5 sterren