Periodieke inkoopfacturen en algemene documenten

Naast het versturen van facturen biedt Moneybird natuurlijk de mogelijkheid om alle facturen die je ontvangt eenvoudig te verwerken. Omdat het nieuwe Moneybird volledige boekhoudondersteuning biedt, hebben we veel verbeteringen gemaakt aan het ontvangen en verwerken van documenten die je administratie compleet maken.

Periodieke inkoopfacturen #

Bijna iedere ondernemer ontvangt maandelijks een factuur van zijn internetprovider of telefoonmaatschappij. Eén van de meest gehoorde verzoeken van onze gebruikers is de mogelijkheid om facturen die je periodiek ontvangt automatisch aan te maken. In het nieuwe Moneybird is dat zo gepiept. Zodra een nieuwe periodieke inkoopfactuur voor je klaar staat ontvang je een notificatie van Moneybird.

Documenten in je administratie #

Naast facturen en bonnetjes ontvang je als ondernemer ook andere documenten zoals een contract of verzekeringspolis. In het nieuwe Moneybird kun je deze documenten eenvoudig opslaan, zodat je ze overal bij de hand hebt.

Wil je eraan herinnerd worden vlak voordat een contract vervalt? Dat kan door een herinneringsdatum in te stellen.

Door je documenten op te slaan in Moneybird raak je ze nooit meer kwijt. Daarnaast help je ook je accountant die vaak gegevens uit deze documenten nodig heeft, voor bijvoorbeeld het opstellen van je jaarrekening.

Verder lezen?

Misschien vind je dit ook interessant.