Moneybird-facturen direct in je administratie

Ongeveer 5 jaar geleden is Moneybird van facturatiepakket doorontwikkeld naar volledig boekhoudpakket. Back in the days toen Moneybird nog een facturatiepakket was, werden de facturen voor het gebruik van Moneybird direct in je administratie toegevoegd. Handig! Bij de overstap naar het boekhoudpakket is die feature komen te vervallen.

Het gebeurde nog regelmatig dat mensen vroegen om een kopie van de Moneybird-factuur. Omdat ze de mail bijvoorbeeld hadden gemist, geen gebruik maken van Peppol of niet de eigenaar van het account zijn. Ook zagen we de vraag ‘Waarom staat de factuur eigenlijk niet gewoon automatisch klaar op het tabblad Inkomend?’ nog weleens voorbij komen. En daarom hebben we de verdwenen feature afgestoft, verbeterd en opnieuw toegevoegd! Dus vanaf nu worden de facturen voor het gebruik van je Moneybird-administratie weer direct ingeschoten in je administratie op het tabblad Inkomend. Ook wordt er automatisch bij aangegeven dat de factuur geïncasseerd gaat worden.

Je blijft de Moneybird-facturen nog per mail ontvangen, dit is ter kennisgeving. Daarnaast kun je het overzicht van jouw facturen ook nog altijd terugvinden via Tandwiel > Administratie-instellingen > Facturen & jouw pakket in je administratie. Hier kun je de facturen online inzien, betalen (wanneer de automatische incasso mislukt is) en downloaden als pdf.

Verder lezen?

Misschien vind je dit ook interessant.