Mag Moneybird cookies plaatsen? Met deze cookies kunnen wij je website bezoek analyseren en verbeteren. Meer informatie vind je in onze cookieverklaring.

Nieuwe mobiele apps zijn beschikbaar

Ruim een maand geleden hebben we bèta-apps voor iOS en Android uitgebracht. Deze zijn veel gebruikt en we hebben veel feedback gekregen. Inmiddels is feedback door ons verwerkt en hiermee zit de bèta-periode erop! Komende week is de nieuwe app als update beschikbaar in de App Store en Google Play Store.

Wat is nieuw?

De nieuwe apps lijken visueel nagenoeg hetzelfde als de vorige apps. We hebben gebruik gemaakt van dezelfde hybride techniek als de vorige apps. We hebben ze ontwikkeld met het Flutter-framework. De nieuwe apps bevatten nog geen nieuwe functionaliteiten en hebben nu voornamelijk als doel om de gebruikers een stabielere ervaring te geven. Ook is de app voor ons nu makkelijker te onderhouden en te updaten.

Let op: Het installeren van de update zorgt ervoor dat je opnieuw moet inloggen. Ook zijn de instellingen gereset, zoals de pincode en het opslaan van foto's in je camera roll.

Bedankt!

We willen iedereen bedanken die de bèta-apps gebruikt en getest heeft! Je hebt daarmee bijgedragen aan een stabielere ervaring van de Moneybird-app!

UPDATE: Helaas werkt de app na de laatste update nog niet zoals we willen. Wanneer de app vastloopt, je de foutmelding 429 hebt gekregen of je niet kunt inloggen, kun je dit voor nu oplossen via de instellingen van je telefoon door de cache en de opslag van de app te legen. Dit doe je via Instellingen > Apps en vervolgens zoek je de Moneybird app. Dan kies je bij ‘Opslagruimte’ voor ‘Gegevens wissen’ en bij ‘Cachegeheugen’ voor ‘Cache wissen’. Hierna zou de app weer moeten werken zoals je gewend bent. Excuses voor het ongemak.

Eenvoudig je boekhouding op orde?

Probeer Moneybird Gratis