Mensink administratie & advies

Mensink administratie & advies

5.0 Sterren

Full-service administratiekantoor

Contact

Maak kennis met Mensink administratie & advies

Zwolle < 10 co-workers Moneybird-ambassadeur

Wij zijn een full-service administratiekantoor wat de klant van A-Z wil ontlasten, hierin proberen wij zo flexibel mogelijk te zijn en ons te voegen naar de wens van de klant.

Op maat werken vinden wij heel belangrijk, geen ondernemer is hetzelfde en daarmee dus ook onze klanten niet. Wat we ook terugzien in de diversiteit van onze klantenportefeuille.

Doordat wij veelal met pakketten werken in de vorm van een vast bedrag per maand, sluiten wij geen diensten uit, maar werken wij met een gemiddelde van uren per maand.
Hierdoor zijn wij altijd in staat om dat te doen wat de klant van ons vraagt en net een stapje verder te gaan. Transparantie staat bij ons hoog in het vaandel en je vind bij ons geen verborgen kosten.


Diensten
In huis
  • Allround mkb boekhouder
  • Bedrijfseconomisch advies
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Btw aangifte
  • Financiering advies
  • Inkomstenbelasting
  • Invoer boekhouding
  • Personeel advies
  • Salarisadministratie
  • Software inrichting administratie
  • Startersbegeleiding
  • Subsidie advies
  • Web koppelingen
Door derden
  • Salarisadministratie

Prijsstelling
  • Minimale prijs: €65.00
  • Afrekenen op basis van uren
  • Afrekenen op basis van abonnementen
  • Afrekenen op basis van vaste prijs
Organisatie

De Experts

  • Manuel Mensink

    Manuel Mensink

    Eigenaar

    Mijn naam is Manuel en ik ben eigenaar van Administratiebureau Mensink. Na een opleiding in de ICT te hebben afgerond ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik van werken met cijfers veel gelukkiger word. Eind 2017 heb ik samen met mijn vrouw ons eigen kantoor opgericht met als doel ondernemers te helpen met hun administratie. Al snel kwam ik tot de ontdekking hoe heerlijk het is ondernemers te kunnen helpen zonder een tussenpersoon die verteld wat je wel en niet mag doen. Onze klanten zien groeien daar word ik gelukkig van. Zo'n boekhouder waar je het hele jaar niks van hoort maar wel elk kwartaal een fikse factuur van ontvangt, die wil ik niet zijn. Ik wil korte lijntjes onderhouden met mijn klanten, benaderbaar zijn en bovenal te begrijpen. Ik heb het nodig dat mijn werk er echt toe doet. Misschien heb je als ondernemer je zaken goed op orde en zoek je iemand ter ondersteuning. Misschien wil je graag van die vervelende administratie af of heb je van je boekhouding echt een zooitje gemaakt. Voor ons is het niet gauw te gek. Het is misschien een gruwelijke cliché maar toch ben ik er echt van overtuigd dat een goede boekhouder onderaan de streep geen geld hoort te kosten maar juist geld op hoort te leveren, daar ben ik ten volle van overtuigd. Mocht ik jou van dienst kunnen zijn dan hoor ik graag van je!

  • Ellen Mensink

    Ellen Mensink

    Eigenaar

    Ik ben Ellen Mensink en ik werk zo’n ruim 21 jaar in de financiële wereld en 5 jaar geleden zijn mijn man en ik samen ons eigen administratiebureau begonnen. De wens om voor onszelf te beginnen is voort gekomen uit de passie om vooral kleine en startende ondernemers te helpen met hun complete administratie, denk hierbij niet alleen aan de boekhouding, maar ook aan allerlei zaken die er bij het starten van een onderneming komen kijken. Je schrijft je in bij de Kamer van Koophandel en hoe dan nu verder? Door het werken vanuit onze eigen onderneming zijn wij altijd in staat om naar de wensen van de klant te luisteren en hier op in te spelen, dat is wat mijn werk zo leuk maakt. Dit is ook waarom Moneybird voor ons een ideaal boekhoudprogramma is, omdat wij onze klanten wegwijs kunnen maken en zij altijd real-time inzicht hebben in hun cijfers. Wij verzorgen niet alleen de administraties voor kleine en startende ondernemers, maar onze klantenportefeuille bestaat ook uit VOF's, BV's en tevens verzorgen wij de salarisadministratie voor klanten met personeel. Naast onze eigen onderneming werk ik part-time als General Ledger Accountant/Teamleider P2P bij een groot en nog steeds groeiend en leuk bedrijf.

Recensies

15 recensies

Alle recensies zijn van geverifieerde (ex-)klanten van Mensink administratie & advies
Vakkennis 5.0
Uitleg 5.0
Verplaatsen in mijn situatie 5.0
Afspraken nakomen 5.0
Prijs-/kwaliteit verhouding 5.0
Transparante werk/kosten 5.0

  • Janneke Dijkhuis · Janneke Dijkhuis · 12-01-2024 5.0

    Het is alweer een jaar of 5 geleden dat ik bij Manuel en Ellen kwam en het is een schot in de roos! Om mij heen hoor ik vooral veel collega ondernemers die de samenwerking met hun boekhouder als moeizaam ervaren. Dat is mij een geheel onbekende ervaring. Manuel en Ellen denken altijd heel goed mee, ze zijn vakkundig, volledig in hun uitleg en punctueel. Ik voel me gezien en gehoord door ze en ze ontlasten me enorm door mijn boekhouding altijd zorgvuldig op orde te houden. Ik gun iedereen een administratiekantoor als Mensink!


  • Stefan Manciaracina · Anti-Marketing · 10-01-2024 5.0

    Na veel ervaring met verschillende boekhouders, kan ik met volle overtuiging zeggen dat Ellen & Manuel de beste boekhouders zijn die ik ooit heb gekend! Super duidelijk in communicatie, informatief en super meedenkend in alle financiële stappen binnen mijn onderneming. 5 ⭐️


  • Nanda Jansen of Lorkeers · Het Grafisch Ambacht · 10-01-2024 5.0

    Ellen en Manuel helpen mij nu een jaar met mijn administratie en ik ben zeer tevreden over de samenwerking! Ze zijn zeer nauwkeurig, superduidelijk, goed bereikbaar en onwijs behulpzaam! Ik heb nog niet eerder het gevoel gehad dat ik mijn administratie zo goed op orde heb gehad als nu!


  • Sanne Bakkenes · Sanne Bakkenes · 10-09-2023 5.0

    Altijd boven verwachting.


  • Bram Baas · Bram Baas · 11-07-2023 4.5

    Fijne communicatie, komt afspraken altijd na en erg accuraat en netjes.


  • Mandy Brander · Mandy Brander Fotografie · 13-05-2023 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Ik ben super blij dat ik ben overgestapt naar Mensink Administratie. Ellen en Manuel zijn super professioneel, betrokken, zorgvuldig en heel goed te bereiken. Het geeft mij veel meer rust dan dat ik voorheen had. Ik het veel vertrouwen in ze en waardeer hoe goed ze mij altijd helpen en hoe vlug ze reageren op mijn vragen.


  • Linsey & Mandy · Brander & Brander · 12-05-2023 · Review voor Manuel Mensink 5.0

    Manuel doet samen met Ellen al een tijdje onze administratie en dat bevalt heel goed. Ze zijn fijn in de communicatie, reageren snel en geven uitleg waar nodig. Ze nemen veel uit handen en dat is ontzettend fijn als je als ondernemer genoeg andere dingen te doen hebt. Ze weten veel van Moneybird, wat erg fijn werken is. We waarderen de fijne samenwerking!


  • Marja Bazuin · Bazuin Consultancy · 10-05-2023 · Review voor Manuel Mensink 5.0

    Met heel veel plezier werk ik samen met Manuel & Ellen. Ze werken accuraat, zijn betrokken en heel snel. ik kan allerlei vragen stellen en ze denken heel graag en goed mee. Ik ben erg blij met onze samenwerking.


  • Erwin Boxen · Slimprint · 06-06-2022 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Ellen en Manuel hebben mij het afgelopen jaar fantastisch geholpen bij het inrichten van een goede administratie als startende ondernemer. Ze denken met me mee, dragen adviezen aan en zijn heel behulpzaam als ik ergens een vraag over heb. Ik keek altijd een beetje op tegen het inrichten en bijhouden van een goede administratie, maar Ellen en Manuel maken het hele proces begrijpelijk, eenvoudig en bovenal prettig. Ik kan me nu nóg meer richten op ondernemen. Kortom: een fijn duo om langdurig mee samen te werken, zeker een aanrader!


  • S.A. van den Broek · Clickeys · 08-05-2022 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Manuel en Ellen zijn nu sinds enkele maanden de boekhouders voor ons bedrijf. Dit gaf ons meteen veel meer rust en tijd om in andere zaken te steken. Daarbij hebben ze ons al een leuk bedrag weten te besparen. Voornamelijk de snelle en duidelijke communicatie bevalt ons erg goed. Dubbel en dwars waard!


  • Paula · Wanderworld · 17-02-2022 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Zeer prettige samenwerking. Ik krijg vrijwel ieder moment direct antwoord op mijn vragen. Daarnaast denken Ellen (en Manuel) altijd mee en vooruit. Niets is te gek. Hulp bij opstellen Algemene Voorwaarden, duidelijke uitleg over zaken waar je geen weet van hebt, technische ondersteuning etc. Zonder hen was is niet zover gekomen. Nu ben ik volledig ontzorgd en kan ik me bezighouden met wat ik leuk vind.


  • Djoeke Bekkema · Studio Solide · 21-01-2022 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Ik ben super blij dat ik Ellen gevonden heb. Voorheen had ik een boekhouder waarbij ik altijd met meer vraagtekens weer wegging. Ellen daarentegen is een verademing. Ze is iemand met verstand van zaken, flexibel, no-nonsense en ze legt complexe zaken op een eenvoudige manier uit. Op die manier leer ik ook echt wat bij rondom boekhouden en heb ik alles onder controle. Dat geeft rust. Ellen bedankt!


  • Koert van der Ploeg · Uniqoeleur · 20-12-2021 · Review voor Manuel Mensink 5.0

    Manuel zit boven op alle administratie die ingevoerd is. Zoekt zelf extra's uit als een buitelands bedrijf niet te vinden is. Zorgt samen met Ellen voor een strakke en heldere administratie. Echt een top team!


  • Koert van der Ploeg · Uniqoeleur · 20-12-2021 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Ellen geeft heel helder en diepgaand advies over administratieve of belasting technische zaken. Zeker een hoop geld bespaard, maar vooral ook veel inzicht gegeven gedurende het hele jaar. Samen met Manuel echt een top team.


  • Nancy Meijer · Dutch Pixel · 22-01-2021 · Review voor Ellen Mensink 5.0

    Manuel en Ellen zorgen ervoor dat ik mij geen zorgen meer hoeft te maken over mijn administratie! Juist omdat dit niet mijn sterkste kant is als enorme creatieveling. Maar zij zorgen ervoor dat de de administratie tot op de cent kloppend is. Waar ik hiervoor bij een duur bureau zat, en vaak enorme bedragen aan de belastingdienst moest betalen terwijl ik als startende ZZP-er amper inkomsten had, is het nu het tegenovergestelde. Voor een mooi en eerlijk tarief wordt nu mijn administratie kloppend gemaakt. En wordt er tegelijk gekeken naar mijn persoonlijke situatie om te kijken waar we ondanks de steeds wijzigende belastingregels voordeel kunnen halen. Bovenal communiceren ze duidelijk, ben je echt een persoon voor ze en geen naampje. En ze kunnen de meest ingewikkelde dingen goed en duidelijk uitleggen. Voor vragen zijn ze altijd goed bereikbaar. En ze doen altijd net dat stapje extra. Wat een verademing is mijn financiële administratie geworden sinds ik klant van ze ben geworden. Dikke aanrader!