Compleet, automatisch en gebruiksvriendelijk!

Facturatie voor zzp.
Zo gebeurd, met Moneybird.

Een onderneemster die lachend naar haar smartphone kijkt.

Wat onze klanten over ons zeggen

We scoren een 4.2 uit 847 beoordelingen

Sterren

Geweldig pakket!

Het pakket groeit mee met je onderneming, als starter voorzichtig ingestapt met de basisfuncties en naar behoefte/omvang administratie aan te passen! Nu jaren later gebruik ik Moneybird in de meest uit gebreide vorm en kan het iedere 'kleine' ondernemer aanraden!

Sander Breddels

Sterren

Fijn programma

Helemaal tevreden mee!

Tom Tijssen

Sterren

Leuk systeem

Leuk en fijn om mee te werken :)

Caspar Phijffer | Franchisegever

Sterren

Overzicht te betalen leveranciers

Mooi overzicht. Zou mooi zijn als je kan sorteren op uitstaande dagen

Triple A Isolatie

Sterren

Voor beginners goed te snappen

Moneybird is een intuitief systeem waarbij boekhoudstumpers zoals ik door het systeem geleid worden en ik inmiddels goed snap hoe boekhouden en werkt! Heel blij mee.

Hester Lassche

Sterren

QR code

Helaas geven klanten aan dat de QR code niet werkt

amy simonis

Sterren

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijk facturatie systeem

Overzichtelijk facturatie programma, een verademing in vergelijking met andere systemen die we gebruikt hebben. Inmiddels gebruiken we ook de offerte functionaliteit zodat je snel een akkoord kunt ophalen voor opdrachten. Wat ik nog mis is een functionaliteit om te zien of klanten facturen of offertes geopend hebben. Iets wat nu niet inzichtelijk is, werkt iemand ergens niet meer en

Peter Tindemans

Sterren

Werkt top!

Fijne systeem, werkt heel handig en zonder gedoe.

Sven Kuijk

Sterren

Top

TOp

Berend Jan Koole

Sterren

Moneybird: Het ultieme boekhoudpakket voor automatisering en groei

Moneybird is voor mij dé keuze als het gaat om boekhouden en automatisering. De mogelijkheden om processen te automatiseren via de Zapier API zijn fantastisch en besparen me enorm veel tijd. Het offerte-systeem is daarnaast een gamechanger – alles loopt soepel en overzichtelijk. (VIA API), ik maak bijna geen klanten of offertes meer zelf, alles gaat geautomatiseerd. Voorheen werkte ik met e-Boekhouden, maar dat platform haalt bij lange na niet het niveau van Moneybird. Hoewel het natuurlijk afhankelijk is van wat je zoekt, biedt Moneybird voor mijn behoeften en groei precies de juiste oplossingen. Als je op zoek bent naar een geavanceerd, flexibel en gebruiksvriendelijk boekhoudpakket, dan is Moneybird absoluut het antwoord. Het is meer dan boekhouden; het is efficiëntie op z’n best.

Cyriel Gaemers

Sterren

heerlijk

wat scheelt me dit veel werk

helmaschellen

Sterren

Voorstel aanpassingen

Beste mensen, Ik stel een paar aanpassingen voor bij het aanmaken en verzenden van creditfacturen: 1. Om onderaan de factuur niet langer de tekst over betalen te gebruiken, maar daar te schrijven: 'Dit is een creditfactuur. Voor vragen kunt u per e-mail contact opnemen.' 2. Om ook de tekst van de aanbiedingsmail te wijzigen. Daar staat nu nog een betaalverzoek. Dat is verwarrend, want feitelijk is er geen actie nodig op een creditfactuur. Bedankt en met vriendelijke groet, Eric Tielemans Noord Straalt

Esther Zwietink

Wie is Moneybird en wat kunnen we voor jou als zzp'er doen?

Wat zijn de kosten?

De eerste 60 dagen zijn altijd gratis. Kies je voor een betaald pakket met betaalrekening? Dan mag je Moneybird 6 maanden lang gratis gebruiken!

€ 14 per maand

Ideaal voor freelancers en starters


  • 20 banktransacties per maand verwerken
  • Alle functionaliteiten inbegrepen
  • Incl. 5 zakelijke bankrekeningen met 0,45% rente

Probeer gratis

€ 25 per maand

Voor ondernemers die verder groeien


  • 50 banktransacties per maand verwerken
  • Alle functionaliteiten inbegrepen
  • Incl. 5 zakelijke bankrekeningen met 0,45% rente

Probeer gratis

€ 35 per maand

Voor onbeperkt boekhouden


  • onbeperkt banktransacties verwerken
  • Alle functionaliteiten inbegrepen
  • Incl. 5 zakelijke bankrekeningen met 0,45% rente

Probeer gratis

Verstuur je maandelijks 3 facturen of minder? Dan kun je na de proefperiode het gratis boekhoudpakket van Moneybird (zonder zakelijke rekening) blijven gebruiken.

In elk pakket alles wat je nodig hebt om professioneel te ondernemen.

  • Eigen zakelijke rekening op naam van je bedrijf
  • Onbeperkt facturen en offertes sturen
  • Producten beheren die je vaker verkoopt
  • Professionele facturen met eigen opmaak en logo
  • Bezittingen in je bedrijf gemakkelijk afschrijven
  • Offertes versturen en online laten tekenen
  • Processen automatiseren met uitgebreide API documentatie
  • Facturen versturen en ontvangen via Peppol netwerk
  • Facturen automatisch incasseren met SEPA incasso
  • Fysieke en virtuele zakelijke betaalpas met creditcardnummer
  • Gratis support van ons supportteam
  • Bonnetjes en inkoopfacturen scannen met iOS & Android app
  • Automatisch inkomsten verdelen over bankrekeningen
  • Rapportages zoals resultatenrekening en balans
  • Periodieke facturen en abonnementen beheren
  • Gratis accountants en collega's uitnodigen
  • Uitgebreid debiteurenbeheer met automatische herinneringen
  • Uren registreren voor urencriterium en facturatie
  • Banktransacties worden automatisch gekoppeld aan facturen
  • Automatische btw-aangifte rechtstreeks naar de Belastingdienst
  • Verkoop abonnementen en producten via een online pagina

Gratis proefperiode. Tot 6 maanden.

Je kunt 60 dagen gratis gebruik maken van Moneybird. Kies je voor de zakelijke rekening van Moneybird? Dan wordt deze gratis proefperiode verlengd naar 6 maanden. Dat is dus gratis ons boekhoudprogramma inclusief gratis zakelijke betaalrekening voor een half jaar 💪!

Hoe werkt het?

Gratis account aanmaken.

Ontdek zelf waarom meer dan 300.000 ondernemers je voorgingen.

Maak een account aan.

Al ruim 382.529 ondernemers gingen je voor.

We scoren een 8.4 uit 847 beoordelingen.