Uren bijhouden
Uren bijhouden voor je team, of alleen voor jezelf. In Moneybird kun je eenvoudig uren registreren, zodat je altijd weet uren hoeveel je voor een klant gewerkt hebt.
Woensdag 21 mei om 14.00 uur organiseren we een exclusieve livesessie ‘Slim boekhouden als succesformule’ met Moneybird Expert Daphne Lie. In deze sessie leer je hoe je cijfers gebruikt om slimme keuzes te maken, rust in je hoofd te krijgen en je bedrijf gericht te laten groeien.
Als ondernemer wil je de vrijheid om je werk goed te doen. Geen gedoe met facturen sturen, btw betalen of betalingen in de gaten houden. Bij Moneybird werken we elke dag aan het meest slimme boekhoudpakket. Zodat jij kunt doen waar je goed in bent.
Uren bijhouden voor je team, of alleen voor jezelf. In Moneybird kun je eenvoudig uren registreren, zodat je altijd weet uren hoeveel je voor een klant gewerkt hebt.
Je zakelijke rekening volledig geïntegreerd in je boekhouding. Realtime, zonder vertraging. Inclusief rente op ál je rekeningen.
Verkoop je abonnement zonder webshop direct vanuit je boekhoudpakket. Al je inkomsten staan direct in je administratie
Koppel eenvoudig andere apps met Moneybird via onze API en werk nog sneller. Zo heb je meer vrijheid in plaats van boekhoudtijd.
Speciaal voor jou als bezoeker van Agency at Night nu 120 dagen gratis Moneybird! Kies je tijdens het aanmelden ook voor de Moneybird Betaalrekening dan krijg je zelfs 6 maanden gratis.
Onze collega's Liesbeth en Loes nemen je vliegensvlug mee door een groot deel van onze features.
We scoren een 4.2 uit 849 beoordelingen
Sterren
Fijne boekhoudprogramma, waarbij je veel kan automatiseren!
Sterren
Engels PLSSSSSSS!!!
Sterren
Nog niet eerder heeft mijn administratie er zo goed bij gestaan. Wat een uitkomst, als ik dit niet had was het in de toekomst een puinzooitje geworden. Heel blij mee bedankt Moneybird
Sterren
Fijn boekhoud programma.
Sterren
Moneybird is voor mij dé keuze als het gaat om boekhouden en automatisering. De mogelijkheden om processen te automatiseren via de Zapier API zijn fantastisch en besparen me enorm veel tijd. Het offerte-systeem is daarnaast een gamechanger – alles loopt soepel en overzichtelijk. (VIA API), ik maak bijna geen klanten of offertes meer zelf, alles gaat geautomatiseerd. Voorheen werkte ik met e-Boekhouden, maar dat platform haalt bij lange na niet het niveau van Moneybird. Hoewel het natuurlijk afhankelijk is van wat je zoekt, biedt Moneybird voor mijn behoeften en groei precies de juiste oplossingen. Als je op zoek bent naar een geavanceerd, flexibel en gebruiksvriendelijk boekhoudpakket, dan is Moneybird absoluut het antwoord. Het is meer dan boekhouden; het is efficiëntie op z’n best.
Sterren
Zo, da's makkelijk. Boekhouden is leuker als het makkelijk is, voornamelijk Verkoop- en Inkoop zelf doen, de rest gaat automatisch!
Sterren
makkelijk programma om alles in bij te houden
Sterren
goed
Sterren
Beste mensen, Ik stel een paar aanpassingen voor bij het aanmaken en verzenden van creditfacturen: 1. Om onderaan de factuur niet langer de tekst over betalen te gebruiken, maar daar te schrijven: 'Dit is een creditfactuur. Voor vragen kunt u per e-mail contact opnemen.' 2. Om ook de tekst van de aanbiedingsmail te wijzigen. Daar staat nu nog een betaalverzoek. Dat is verwarrend, want feitelijk is er geen actie nodig op een creditfactuur. Bedankt en met vriendelijke groet, Eric Tielemans Noord Straalt
Sterren
erg tevreden!
Sterren
Een pakket wat gewoon werkt; veel vernieuwing en nieuwe features. Ja heel simpen "het werkt gewoon"!
Sterren
ik wil de pdf ervan toevoegen aan de factuur, maar de omschrijvingskolom kan ik niet verbreden waardoor de tekst wegvalt, kan dat aangepast worden? Verder ben ik blij met deze functionaliteit
Ontdek snel de oplossingen in onze kennisbank en verhoog je productiviteit met slimme tips. Natuurlijk staan we ook op andere manieren voor je klaar.
Bij Moneybird streven we ernaar om zoveel mogelijk te automatiseren. Tijd is immers het meest waardevolle bezit. Wij geloven in een toekomst waarin boekhouden zo min mogelijk tijd kost. Dankzij ons continue contact met gebruikers weten we precies waar de behoefte ligt om te versnellen.