Mijn Administratie Digitaal

Mijn Administratie Digitaal

-

Administratiekantoor

Contact

Maak kennis met Mijn Administratie Digitaal

Nijkerkerveen < 10 Medewerkers

Mijn Administratie Digitaal is een landelijk opererend administratiekantoor. Door de inzet van online oplossingen, kunnen wij enerzijds kwaliteit bieden en anderzijds maximaal ontzorgen. Ondernemers hebben daardoor altijd inzicht in de financiële prestaties en de samenwerking kan op continue basis plaatsvinden. Dit kan zijn het online voeren van de gehele administratie, tot het controleren van de eigen bijgehouden boekhouding of het verdergaand implementeren van ERP-systemen. Wij wensen iedere ondernemer een betrouwbare boekhouder toe. Dat betekent dat projectbeheersing een belangrijke factor is bij ons kantoor. Alleen zo kun je tevreden zijn en optimaal genieten van de geleverde kwaliteit.


Diensten
In huis
  • Allround mkb boekhouder
  • Invoer boekhouding
  • Interim management
  • Salarisadministratie
  • Jaarrekening
  • Btw aangifte
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Startersbegeleiding
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Bedrijfseconomisch advies
  • Software inrichting administratie

Prijsstelling
  • Prijs range: €69.00 tot €149.00
  • Afrekenen op basis van uren
  • Afrekenen op basis van abonnementen
  • Afrekenen op basis van vaste prijs
Organisatie

De adviseurs