Sonneveld Administratie Service

Sonneveld Administratie Service

-

Administratiekantoor

Contact

Maak kennis met Sonneveld Administratie Service

's-Gravenzande Zelfstandig Professional

Wie zijn wij?
Sonneveld Administratie Service is een klein en daarom zeer persoonlijk kantoor, het wordt geleid door Aafke en haar man René Sonneveld.
Aafke is al meer dan 40 jaar actief op het administratieve/financiële vlak. Eerst heeft ze 20 jaar bij de Rabobank gewerkt, daarna een aantal jaren als administratief medewerkster bij het bedrijf van René.
René heeft vanaf 1986 gewerkt in de financiële dienstverlening. Hij begon als verzekeringsadviseur bij de RVS en vervolgde zijn carrière als assistent makelaar O.G. bij een bestaand makelaarskantoor. Daar heeft hij de studie voor makelaar en hypotheekadviseur gevolgd en behaald.
Na een aantal jaar praktijk kwam het punt dat hij voor zichzelf wilde beginnen. De tijd kwam dat mensen niet meer standaard naar de plaatselijke bank voor een hypotheek gingen maar verder wilden kijken wat er nog meer op de markt was.
Dus zijn we voor onszelf begonnen, Al gauw ging René samen met iemand die financieel planner was. Ze kochten een pand en werden groter. Aafke wilde ook wat anders. Ze ging ook in de zaak werken als financieel medewerkster.
Na een verhuizing in de privésfeer en het krijgen van pleegkinderen werd het tijd voor Aafke om thuis te gaan werken. Ze nam de financiële administratie mee om thuis te doen.
Het adviseren vindt René leuk. Het managen van een zaak met personeel is niet helemaal zijn stijl. Hij vindt het leuker om met klanten aan tafel te zitten. Hij heeft toen zijn aandeel in de zaak verkocht en is een studie gaan doen als financieel echtscheidingsadviseur.
Langzamerhand kreeg Aafke wat andere klanten erbij. We schaften een boekhoudpakket aan wat later online ging. Dat pakket kostte veel terwijl we 10% ervan maar gebruikten. We hadden namelijk hoofdzakelijk eenmanszaken als klant. We gingen toen werken met een boekhoudpakket wat niet online was. Echter er komen nu steeds meer klanten die zelf ook in de administratie willen kijken en werken. Zodoende kwamen we uit bij Moneybird. We hebben ons erin verdiept, een cursus bij hen gedaan als administratiekantoor en gaan ervoor..
René helpt mensen nog steeds als ze een huis willen kopen en verkopen, helpt hen ook met de hypotheek online aan te vragen en is nog steeds mensen van dienst die uit elkaar gaan. Daarnaast is René Aafke gaan helpen met het verwerken van de inkomstenbelasting en doet hij nu de administraties die online gedaan worden. Zo blijven we lekker bezig.


Diensten
In huis
  • Allround mkb boekhouder
  • Invoer boekhouding
  • Jaarrekening
  • Btw aangifte
  • Inkomstenbelasting
  • Schenk- & erfrecht
  • Startersbegeleiding
  • Begeleiding bij zelf boekhouden
  • Hypotheek advies
  • Mediation bij echtscheiding
  • Software inrichting administratie

Prijsstelling
  • Prijs range: €37.50 tot €75.00
  • Afrekenen op basis van uren
  • Afrekenen op basis van abonnementen
  • Afrekenen op basis van vaste prijs
Organisatie

De Experts

  • René Sonneveld
    René Sonneveld
    (Belasting)adviseur

    Wie zijn wij? Sonneveld Administratie Service is een klein en daarom zeer persoonlijk kantoor, het wordt geleid door Aafke en haar man René Sonneveld. Aafke is al meer dan 40 jaar actief op het administratieve/financiële vlak. Eerst heeft ze 20 jaar bij de Rabobank gewerkt, daarna een aantal jaren als administratief medewerkster bij het bedrijf van René. René heeft vanaf 1986 gewerkt in de financiële dienstverlening. Hij begon als verzekeringsadviseur bij de RVS en vervolgde zijn carrière als assistent makelaar O.G. bij een bestaand makelaarskantoor. Daar heeft hij de studie voor makelaar en hypotheekadviseur gevolgd en behaald. Na een aantal jaar praktijk kwam het punt dat hij voor zichzelf wilde beginnen. De tijd kwam dat mensen niet meer standaard naar de plaatselijke bank voor een hypotheek gingen maar verder wilden kijken wat er nog meer op de markt was. Dus zijn we voor onszelf begonnen, Al gauw ging René samen met iemand die financieel planner was. Ze kochten een pand en werden groter. Aafke wilde ook wat anders. Ze ging ook in de zaak werken als financieel medewerkster. Na een verhuizing in de privésfeer en het krijgen van pleegkinderen werd het tijd voor Aafke om thuis te gaan werken. Ze nam de financiële administratie mee om thuis te doen. Het adviseren vindt René leuk. Het managen van een zaak met personeel is niet helemaal zijn stijl. Hij vindt het leuker om met klanten aan tafel te zitten. Hij heeft toen zijn aandeel in de zaak verkocht en is een studie gaan doen als financieel echtscheidingsadviseur. Langzamerhand kreeg Aafke wat andere klanten erbij. We schaften een boekhoudpakket aan wat later online ging. Dat pakket kostte veel terwijl we 10% ervan maar gebruikten. We hadden namelijk hoofdzakelijk eenmanszaken als klant. We gingen toen werken met een boekhoudpakket wat niet online was. Echter er komen nu steeds meer klanten die zelf ook in de administratie willen kijken en werken. Zodoende kwamen we uit bij Moneybird. We hebben ons erin verdiept, een cursus bij hen gedaan als administratiekantoor en gaan ervoor.. René helpt mensen nog steeds als ze een huis willen kopen en verkopen, helpt hen ook met de hypotheek online aan te vragen en is nog steeds mensen van dienst die uit elkaar gaan. Daarnaast is René Aafke gaan helpen met het verwerken van de inkomstenbelasting en doet hij nu de administraties die online gedaan worden. Zo blijven we lekker bezig.
Recensies

Sonneveld Administratie Service heeft nog geen reviews