Maak kennis met Batist Administratieve Dienstverlening BV
Wij bieden een uitgebreid dienstenpakket op het gebied van de financiële administratie. Die gaat van het begeleiden van ondernemers die zelf hun administratie boeken, tot volledige invoer van de administratie. Verder coachen we ondernemers in alles wat op het pad kan komen en begeleiden we bij de verplichting van verschillende financiële aan te geven gegevens richting de Belastingdienst.
- Allround mkb boekhouder
- Invoer boekhouding
- Salarisadministratie
- Jaarrekening
- Btw aangifte
- Inkomstenbelasting
- Vennootschapsbelasting
- Schenk- & erfrecht
- Startersbegeleiding
- Begeleiding bij zelf boekhouden
- Bedrijfseconomisch advies
- Personeel advies
- Financiering advies
- Bedrijfsoverdracht
- Accountantsverklaringen - samenstel
- Accountantsverklaringen - controle
- Subsidie advies
- Hypotheek advies
- Verzekering advies
- Pensioen advies
- Mediation bij echtscheiding
- Juridisch advies
- Prijs range: €125.00 tot €1,000.00
- Afrekenen op basis van uren
- Afrekenen op basis van abonnementen
De Experts
- Pieter BatistBoekhouder
Mijn naam is Pieter Batist, mede-eigenaar van Batist Administratieve Dienstverlening BV. Ons kantoor verzorgt maatwerk bij het begeleiden van MKB en ZZP ondernemers, in de breedste zin. Je kunt bij ons terecht voor een volledige begeleiding, maar ook voor meekijken en richting geven wanneer je zelf boekt. Altijd verzorgen we dan de verplichtingen rond het aangeven van diverse zaken richting de Belastingdienst
1 recensie
-
Martin Voorzanger · Better Call Birdman · 11-09-2023 5.0
Uitstekend financieel administratiekantoor voor mij als ZZP'er. Ik ben een kleine zelfstandige met een simpele administratie, desondanks krijg ik alle aandacht en snelle response. Zeer prettig persoonlijk contact.