Bewaar belangrijke documenten in je boekhouding

Voor welke documenten is dat dan handig?
- Brieven van de Belastingdienst bijvoorbeeld informatie over de aangifte die je moet doen.
- Contracten en verzekeringspolissen: altijd handig om op een rijtje te hebben en te bewaren.
- Loonaangiftes en loonstroken kun je ook bewaren. Die zijn handig voor de loonkosten in je administratie.



Alles staat op één plek
In Moneybird hebben we het tabblad inkomend gemaakt. Daar sla je eenvoudig al je documenten op. Het is niet alleen handig. Je bent namelijk verplicht om bepaalde documenten te bewaren. Voor je administratie heb je een wettelijke bewaarplicht. De bewaarplicht houdt kort gezegd in dat je al je facturen, inkoopfacturen en bonnetjes 7 jaar moet bewaren (10 jaar als het om onroerende zaken gaat).
SupportLinda Marsman“Door facturen door te sturen naar het e-mailadres van jouw administratie, kun je je inkoopfacturen en andere inkomende documenten ontzettend snel opslaan!”

Supersnel verwerken
Wanneer je inkoopfacturen en bonnetjes hebt toegevoegd, verwerk je deze supersnel met onze slimme suggesties en de gratis scan en herken functie!
Onderweg, thuis en op kantoor, je digitaliseert alle inkomende documenten in no-time door de verschillende manieren inboeken:
- Doorsturen via e-mail
- Scan documenten via de mobiele app
- Facturen verzonden via het Peppol netwerk worden automatisch ingeboekt
- Handmatig uploaden via de applicatie
- Betalen vanuit een inkoopfactuur
