Storing 24 augustus

Helaas hebben we op dinsdag 24 augustus niet de gebruikelijke service kunnen leveren die jullie van ons gewend zijn. Rond 17:00 uur ontstond een storing op één van onze servers waardoor onze website en de Moneybird applicatie slecht bereikbaar waren. Nadat we om 17:10 in de veronderstelling waren het probleem opgelost te hebben, ging het om 17:45 uur weer mis. Uiteindelijk hebben we om 18:15 uur het probleem definitief weten te verhelpen.

Onze infrastructuur is erop gebouwd om problemen als dit zo snel mogelijk te verhelpen en de overlast voor klanten tot een minimum te beperken. In de twee jaar dat Moneybird draait is dit de eerste serieuze storing die we gehad hebben. We kunnen daarom veel leren van de storing en zullen op korte termijn onze infrastructuur nog beter bestand maken tegen dit soort storingen.

Mocht je problemen ondervinden met je Moneybird account of vragen hebben omtrent de storing: we zijn zoals altijd bereikbaar via info@moneybird.nl of @moneybird.

Deel dit artikel op je favoriete social netwerk