Je moet 'cookies van derden' accepteren om gebruik te kunnen maken van de support widget.
Moneybird gebruikt cookies voor het functioneren van de website. Naast functionele cookies plaatsen we ook analytische cookies en cookies van derden om het websitebezoek te meten, relevante advertenties te tonen en om gebruik te kunnen maken van de support widget.
Kies voor “Akkoord” om de cookies te accepteren. Klik op “Voorkeuren instellen” om zelf te bepalen welke cookies je accepteert.
Stel hieronder jouw voorkeuren in. Wil je meer weten? Lees dan onze cookieverklaring.
Functionele cookies
Functionele cookies zijn nodig om onze website en applicaties te laten functioneren.
Analytische cookies
Analytische cookies worden gebruikt om te analyseren hoe onze website wordt gebruikt.
Cookies van derden
Cookies van derden worden gebruikt voor het aanbieden van extra functionaliteiten, voor personalisatie van informatie op onze website en voor marketingdoeleinden. Deze cookies zijn nodig om gebruik te kunnen maken van de Freshworks support widget.
We houden je graag op de hoogte van onze visie, laatste product updates en wijzigingen in ondernemersland.
Product update
Moneybird Online Verkopen
Alweer meer dan twee jaar geleden introduceerden we trots de beta-versie van Moneybird Checkout: een laagdrempelige manier om je producten of diensten online te verkopen. We hebben deze handige functionaliteit verbeterd, uit beta gehaald en een nieuwe naam gegeven: ‘Moneybird Online Verkopen’.
Bedrijfsvoering
Een dag uit het leven van een Supportspecialist
Dat was de titel die ik voor dit blogbericht bedacht had. Maar helaas - en gelukkig! - kan ik geen standaard werkdag van een Supportspecialist beschrijven. Want eigenlijk is geen dag hetzelfde. De kern van de functie is natuurlijk onze gebruikers verder op weg helpen door hun vragen te beantwoorden. Maar op sommige dagen heb ik ook een overleg over copywriting voor een nieuwe functionaliteit of opnames voor video’s. En dan zijn er ook nog taken die taken in het support team rouleren. Een standaard werkdag omschrijven is dus lastig, maar! Ik kan je wel vertellen wat ik zo leuk aan mijn werk vind!
Product update
Hoger limiet voor automatische incasso via Moneybird Online Betaalmethoden
Begin vorig jaar introduceerden we Moneybird Online Betaalmethoden: alle bekende online betaalmethoden volledig geïntegreerd in je Moneybird-administratie. Je biedt direct vanuit je Moneybird-administratie online betaalmethoden zoals iDEAL en SEPA aan en dagelijkse uitbetalingen worden automatisch aan facturen gekoppeld. Superhandig dus!
Product update
Zet automatisch btw opzij vanaf je Moneybird Betaalrekening
Onze missie is dat jij als ondernemer zo min mogelijk tijd kwijt bent aan je boekhouding. En daar werken we continu aan. Doordat we betaalmethoden volledig geïntegreerd hebben in ons boekhoudpakket, kunnen we de financiële kant van jouw boekhouding nog verder optimaliseren. Vanaf nu kun je automatisch btw opzij laten zetten vanaf je Moneybird Betaalrekening! Het btw-bedrag wordt automatisch voor je op een aparte btw-spaarrekening gezet.
Product update
Moneybirds verbeterde navigatie
Nee, hé... waarom iets veranderen dat goed werkt? In de digitale wereld is het van cruciaal belang om constant te streven naar verbetering en innovatie. Eén van onze interne kernwaarden is dan ook: elke dag 1% beter. We brengen ons product constant naar een hoger niveau, zelfs als het al goed werkt, denken we dat het beter kan.
Product update
Darkmode in mobiele apps beschikbaar
Een wens van veel Moneybird-gebruikers gaat in vervulling, vanaf nu is darkmode beschikbaar in de mobiele app. Je kunt dit handmatig aanzetten. Staat jouw telefoon ingesteld op darkmode? Dan past onze app zich daar automatisch op aan.
Product update
Nieuwe navigatie in aantocht!
Begin vorig jaar rolden we als bèta een nieuwe navigatie uit. Het zogenaamde Hero menu. Momenteel maken er ruim 1000 ondernemers gebruik van dit menu, dat we nog altijd in bèta aanbieden. Echter is twee menu’s onderhouden onhandig en onnodig veel werk. En we willen graag aan alle Moneybird-gebruikers een mooi menu aanbieden, dat ook toekomstbestendig is.
Product update
Het adviseursprogramma is vernieuwd
Het programma voor Moneybird-adviseurs is sinds zijn bestaan acht jaar geleden een groot succes. De ontwikkelingen in de markt, het succes van het programma, het aantal adviseurs en de bijkomende interne werkzaamheden zorgen voor een nieuwe blik op dit programma. Een van de grootste veranderingen is daarin de naam. Boekhouders en accountants die Moneybird goed kennen heten vanaf nu Moneybird Expert.
Product update
Update mobiele apps beschikbaar!
Boekhouden via een app is de normaalste zaak van de wereld. Iets gekocht? Gelijk even het bonnetje in je boekhouding zetten! Een salesgesprek gehad? Direct de offerte maken en naar de klant sturen.
Bedrijfsvoering
COO Joost Diepenmaat in podcast 'Directeuren hebben ook gevoel'
Ton Keunen interviewt mede-oprichter en COO Joost Diepenmaat in zijn podcast ‘Directeuren hebben ook gevoel’. In deze podcast gaat hij in op vragen als: wat is kwetsbaarheid nou eigenlijk écht en wat vooral ook niet? Hoe ga je als directeur om met gevoel en wat durf je te laten zien? En hoe behoud je de verbinding met je medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het succes van de organisatie?