Een nieuw pakket is natuurlijk altijd even wennen. Daarbij is je boekhouding een erg belangrijk gedeelte van je onderneming. Als support-team staan we klaar voor alle vragen rondom het automatiseren van de financiën van een onderneming.
Daar stopt het niet
We richten ons op allerlei kanalen om onze klanten te voorzien van de juiste informatie:
Ons werk als support-team houdt niet op bij het helpen van klanten. We werken mee aan projecten, schrijven pitches om Moneybird te verbeteren, richten ons op adviseurs, sluiten aan bij livesessies, schrijven scripts voor videos, verdiepen ons in de techniek achter Moneybird en koppelingen, schrijven kennisbankartikelen, en meer!
Teamleden
Linda
Linda helpt je graag op weg binnen Moneybird en vindt de technische kant erg interessant. Buiten Moneybird fotografeert ze graag en is haar gezin haar favoriete onderwerp.
Jeroen
Met liefde en zorgzaamheid geeft Jeroen antwoord op al je vragen over Moneybird! In zijn vrije tijd doet hij aan hardlopen en voetballen. Daarnaast houdt hij van lekker eten en drinken.
Anne
Anne heeft als missie boekhouden begrijpelijk en leuk te maken. Daarnaast fietst ze graag en heeft ze iets met Berlijn.
Eva
Eva vindt het belangrijk om dat extra stapje te zetten, waardoor Moneybird klanten enthousiast blijven. In de winter is Eva te vinden in de sneeuw en zomers het liefst op het water.
Laurie
Met enthousiasme en aandacht voor de klant geeft Laurie een zo compleet mogelijk antwoord op de vraagstukken. Haar vrije tijd brengt ze graag door bij festivals, carnaval en met vrienden en familie.
Gladys
Gladys wordt erg enthousiast van het helpen van klanten met bepaalde vraagstukken. In haar vrije tijd houdt ze erg veel van reizen, lezen en lekker eten. Ze is fan van Volkswagen busjes.
Boyke
Boyke krijgt veel energie van mensen helpen. In zijn vrije tijd rijdt hij graag op de motor en zijn grote passie is skiën.
Eveline
Eveline helpt met plezier bij vragen over het gebruik van Moneybird om het boekhouden makkelijk te maken. Daarnaast houdt ze van wandelen, tuinieren en yoga.
Anouk
Anouk krijgt er energie van wanneer ze een vraagstuk tot op de bodem mag uitpluizen. Daarnaast is ze erg begaan met dierenwelzijn en is ze in haar vrije tijd vaak te vinden op de tennisbaan.
Leonie
Leonie krijgt er energie van om een vraagstuk zo duidelijk mogelijk uit te leggen aan de klant. In haar vrije tijd is ze meestal aan het waterpoloën of aan het toeren op de motor.
Merlijne
Merlijne vindt het leuk om in complexe vraagstukken te duiken. In haar vrije tijd reist ze graag en staat ze ook regelmatig in de keuken om te bakken.
Mariëlle
Mariëlle wordt er enthousiast van om mensen zo goed mogelijk te kunnen helpen. In haar vrij tijd houdt ze van gamen, lezen en is ze vaak met haar vrienden te vinden, zowel online als offline.
Denise
Het is Denise haar passie om mensen zo goed mogelijk te kunnen helpen. Ze staat bekend om haar positieve instelling en in haar vrije tijd is ze meestal in de sportschool te vinden.
Vraagstukken onderzoeken en gebruikers stapsgewijs opweg helpen, daar word ik blij van! Dit doen we niet door een telefonische helpdesk maar via mail. Daardoor hebben we echte aandacht voor specifieke vraagstukken van onze gebruikers.
Langzaam varen de boten de baai binnen. Ze brengen de toeristen terug van hun snorkeltochten. Ik zet mezelf even op mute en bestel een iced coffee. Het is het einde van de middag en mijn werkdag begint net. Mijn collega's werken vanuit huis in Nederland en ik werk op het strand in Thailand. Dat kan bij Moneybird. Mijn naam is Boyke en ik werk alweer vijf maanden voor Moneybird.
Hoe we van een groep eigenwijze supporters een team smeden
Vrijdagavond, 22.00 uur. Ik zit op de bank met een drankje, de twee drukste weken in wat voor mij al een bewogen jaar was, liggen achter mij. Sinds juni 2018 ben ik Moneybirder en in die korte periode zijn heel wat deuren voor mij geopend als het gaat om persoonlijke en professionele groei. Iets dat ik graag met jullie wil delen!
Dat was de titel die ik voor dit blogbericht bedacht had. Maar helaas - en gelukkig! - kan ik geen standaard werkdag van een Supportspecialist beschrijven. Want eigenlijk is geen dag hetzelfde. De kern van de functie is natuurlijk onze gebruikers verder op weg helpen door hun vragen te beantwoorden.