Jeroen, Liesbeth, Edwin en Margo in een meeting

Het support team

Soner achter zijn desktop terwijl hij lachend in de camera kijkt

Boekhouden begrijpelijk maken

We staan natuurlijk klaar voor alle vragen rondom het automatiseren van financiën van een onderneming. Maar daar stopt het niet, we richten ons op veel meer kanalen om onze klanten informatie te voorzien van de juiste informatie:

Jeroen schrijft in zijn notitieblok terwijl hij naar een collega recht buiten het beeld kijkt en Yvet op de achtergrond zichtbaar is.

Ons niet bellen!

Mailen mag wel! We bieden geen telefonische ondersteuning bij Moneybird. We hebben ervaren dat we onze klanten sneller en beter van dienst kunnen zijn per e-mail. Stuur ons gerust een e-mail, dan zullen we bewijzen dat je van ons de beste support krijgt!

Lees meerover deze keuze

Teamleden

  • Linda #

    Linda helpt je graag op weg binnen Moneybird en vindt de technische kant erg interessant. Buiten Moneybird fotografeert ze graag en is haar gezin haar favoriete onderwerp.

  • Jeroen #

    Met liefde en zorgzaamheid geeft Jeroen antwoord op al je vragen over Moneybird! In zijn vrije tijd doet hij aan hardlopen en voetballen. Daarnaast houdt hij van lekker eten en drinken.

  • Anne #

    Anne heeft als missie boekhouden begrijpelijk en leuk te maken. Daarnaast fietst ze graag en heeft ze iets met Berlijn.

  • Eva #

    Eva vindt het belangrijk om dat extra stapje te zetten, waardoor Moneybird klanten enthousiast blijven. In de winter is Eva te vinden in de sneeuw en zomers het liefst op het water.

  • Laurie #

    Met enthousiasme en aandacht voor de klant geeft Laurie een zo compleet mogelijk antwoord op de vraagstukken. Haar vrije tijd brengt ze graag door bij festivals, carnaval en met vrienden en familie.

  • Soner #

    Soner staat met een hoge dosis vriendelijkheid de gebruikers van Moneybird graag te woord. Hij houdt van gezelligheid, humor en eten.

  • Gladys #

    Gladys wordt erg enthousiast van het helpen van klanten met bepaalde vraagstukken. In haar vrije tijd houdt ze erg veel van reizen, lezen en lekker eten. Ze is fan van Volkswagen busjes.

  • Boyke #

    Boyke krijgt veel energie van mensen helpen. In zijn vrije tijd rijdt hij graag op de motor en zijn grote passie is skiën.

  • Eveline #

    Eveline helpt met plezier bij vragen over het gebruik van Moneybird om het boekhouden makkelijk te maken. Daarnaast houdt ze van wandelen, tuinieren en yoga.

  • Aniek #

    Aniek helpt je graag met al je vragen binnen Moneybird. Buiten het werk gaat ze graag met haar gezin op stap, en maakt ze regelmatig leuke kleding en spulletjes voor haar 2 meiden.

  • Wendy #

    Wendy houdt ervan om vragen van klanten te beantwoorden en hen goed op weg te helpen. In haar vrije tijd houdt ze zich bezig met interieurstyling en houdt ze van lekker eten en drinken. Ook wandelt ze graag met haar hond.

  • Nieuwe collega? #

    Jouw functie #

    Meebouwen aan Moneybird? We vertellen je graag waarom wij iedere dag met plezier aan de slag gaan!

Gladys Bertolini - Support
Support
Author

“Vraagstukken onderzoeken en gebruikers stapsgewijs opweg helpen, daar word ik blij van! Dit doen we niet door een telefonische helpdesk maar via mail. Daardoor hebben we echte aandacht voor specifieke vraagstukken van onze gebruikers.”

Lees meer over onze werkwijze

Ken of ben jij de aanvulling die we zoeken voor ons team?

Blogs

  • Support vanuit Thailand #

    Langzaam varen de boten de baai binnen. Ze brengen de toeristen terug van hun snorkeltochten. Ik zet mezelf even op mute en bestel een iced coffee. Het is het einde van de middag en mijn werkdag begint net. Mijn collega's werken vanuit huis in Nederland en ik werk op het strand in Thailand. Dat kan bij Moneybird. Mijn naam is Boyke en ik werk alweer vijf maanden voor Moneybird.

  • Hoe we van een groep eigenwijze supporters een team smeden #

    Vrijdagavond, 22.00 uur. Ik zit op de bank met een drankje, de twee drukste weken in wat voor mij al een bewogen jaar was, liggen achter mij. Sinds juni 2018 ben ik Moneybirder en in die korte periode zijn heel wat deuren voor mij geopend als het gaat om persoonlijke en professionele groei. Iets dat ik graag met jullie wil delen!

  • Een dag uit het leven van een Supportspecialist #

    Dat was de titel die ik voor dit blogbericht bedacht had. Maar helaas - en gelukkig! - kan ik geen standaard werkdag van een Supportspecialist beschrijven. Want eigenlijk is geen dag hetzelfde. De kern van de functie is natuurlijk onze gebruikers verder op weg helpen door hun vragen te beantwoorden.

86% van onze gebruikers beveelt Moneybird aan!
Uit 692 beoordelingen scoorden we gemiddeld: 4.4 uit 5 sterren