Accepteer nu de verwerkersovereenkomst met Moneybird
Het is nu mogelijk om de Moneybird verwerkersovereenkomst te accepteren voor het opslaan van persoonsgegevens van je klanten in je administratie in Moneybird.
We houden je graag op de hoogte van onze visie, laatste product updates en wijzigingen in ondernemersland.
Het is nu mogelijk om de Moneybird verwerkersovereenkomst te accepteren voor het opslaan van persoonsgegevens van je klanten in je administratie in Moneybird.
Als ondernemer moet je nadenken over duizend en één zaken. Natuurlijk is je core-business belangrijk, maar je moet ook nieuwe klanten krijgen, de administratie regelen, personeel regelen, enzovoorts. Als je niet oppast ben je fulltime bezig met het regelen van randzaken en zal je core-business ondersneeuwen.
In de afgelopen weken hebben we bij Moneybird iets heel gaafs gebouwd: scan & herken voor inkomende documenten. Met scan & herken verwerk je inkoopfacturen en bonnen nog sneller en maak je minder fouten door verkeerd overtypen. En het is nog gratis ook!
Waarschijnlijk heb je in de media al het één en ander gelezen over de nieuwe privacy wetgeving. Natuurlijk willen we er als Moneybird ook voor zorgen dat we op een goede manier aan de nieuwe wetgeving voldoen.
Meerdere ondernemers hebben bij ons aangegeven dat ze het jammer vinden dat verbeteringen aan Moneybird aan hen voorbij gaan, zonder dat ze op de hoogte worden gebracht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Het is misschien wel het meest vervelende deel van je boekhouding, het betalen en verwerken van je inkomende documenten. En niet alleen omdat het je geld kost, maar ook omdat het veel tijd in beslag neemt. De kans dat je een bonnetje kwijtraakt of vergeet, is ook aanwezig. Wat kun je nou doen om je inkomende documenten op orde te houden en het overzicht hierin niet te verliezen? We geven je hiervoor enkele tips, zodat je jouw inkomende documenten in Moneybird op orde hebt, ruim op tijd voor de volgende btw aangifte!
In oktober 2018 gaat Moneybird 10 jaar worden. Een enorme mijlpaal voor een klein idee dat we in 2008 online gezet hebben. Met een groot aantal klanten, een gaaf team en een winstgevend bedrijf hebben we érgens iets goed gedaan. In dit artikel leg ik uit waarom focus, team en richting belangrijk zijn geweest bij dit succes.
In een ideale wereld wel, maar ik moet bekennen dat ik ze niet altijd goed doorlees. Het zijn enorm lange stukken tekst met veel moeilijke termen en ingewikkelde zinsconstructies.
Onlangs werd ik gevraagd om een groep jonge ondernemers met businessplannen te coachen. Na een korte pitch kwam al snel de investeringsbehoefte ter sprake. "Om mijn idee voor de app helemaal compleet te bouwen heb ik bedrag X nodig, dan wordt het een succes!", aldus één van de ondernemers in spe.